He hopefull, dat heb ik dus het hele afgelopen weekend gehad alleen de ongi bleef uit. Ik dacht serieus dat ik ongesteld ging worden maar niet dus en sinds gisteren heb ik dat gevoel dus niet meer...
ik heb het sinds gisteren, maar weet nou niet of het in mn hoofd zit of dat ik daar echt last van heb. (Ik wil niet alles aan koppelen) Ik dacht zelfs ",mischien heb ik wel blaas ontsteking"hihihi
Ik heb af en toe steekjes en dan ineens een felle pijnscheut. ben 2 dagen overtijd maar ga morgenavond testen. 1e ronde zonder pil, vandaar dat ik nog niet gelijk heb getest.
ik heb sinds gisterenavond ongie krampen ik denk steeds als ik ben weze plassen nu moet ik wel wat hebben bij het afvegen maar tot nu nog niet.
Ikke heb het sinds eergister... En gisterochtend ook nog wel wat. Beetje buikpijn, raar gevoel, alsof ik ongie moet worden. Gister ook bruinverlies gehad, beetje lichtbruin slijmerig (sorrrryyyyy), paar X gehad, maar eind van middag niks meer te zien. Nu nog niks, nog steeds mooi schoon, geen bloed, noppes, naddes. Terwijl ik vorige keer met bruinverlies meteen de avond nog ongie werd. Vind ik niks zo, wil ongie worden... zit nu op dag 23 van mijn cyclus, had vorige maand 24 dagen gehad ! Verder nergens last van, terwijl ik vorige maanden veel meer had, misselijkheid, last van tepels, etc etc. Ben benieuwd, maar voor mij mag mijn ongie zo snel komen ipv mijn lichaam voor de gek te houden !
ik heb sinds vorige week donderdag dat gevoel en ik kan al bijna 3 a 4 week niet op mn buik en zij slapen is ook erg gevoellig. maa r de testen blijven negatief