Al 50 dagen niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miranda93, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda93

Miranda93 Lid

23 nov 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk is dit al wel eerder gevraagd of geplaast maar ben benieuw wat jullie er van denken.
    Vanaf begin april 2014 is mijn implanon er uit gehaald en zijn mijn vriend en ik begonnen met klussen.
    Vanaf toen heb ik nog niet echt een regelmatige cyclus gehad maar het was nooit langer als 38 dagen.
    Nu ben ik inmiddels al op dag 50 en nog steeds geen menstruatie en heb ook al 2x een test gedaan maar allebei negatief.
    Afgelopen vrijdag ben ik naar de huisarts geweest alleen die nam mij niet echt serieus en zei ze dat als mijn cyclus niet naar een jaar regelmatig was ze me dan pas ging doorverwijzen.

Zijn er meerdere mensen die dit mee gemaakt hebben ?
    En wat waren jullie ervaringen zijn jullie toch ongesteld geworden of bleken jullie toch zwanger te zijn.

2. patjj88

patjj88 Lid

23 jul 2012
    67
    0
    0
    Mijn cyclus is ook langer soms dan 63dagen dus alles kan ookal ben je zolang niet ong kan je zwanger raken.

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    tja... je lichaam moet wweer eerst alles zelf gaan doen...
    Succes met wachten.. :(

4. Miranda93

Miranda93 Lid

23 nov 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wachten is echt vreselijk. En helemaal wanneer je niet ongesteld word en negatieve testen hebt.

5. doppertje

doppertje Lid

22 nov 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier niet anders ,
    ik heb mijn implanon 10 september eruit laten halen eerste keer ongesteld 18 oktober en zit nu weer te wachten op niks.. zit nu op dag 33 of 34 geloof ik.. heb totaal geen signalen van naderende menstruatie en test 3 dagen geleden straalde pure negativiteit uit. morgen of overmorgen nog maar keer testen maar baal er behoorlijk van

6. Miranda93

Miranda93 Lid

23 nov 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk he,,,
    Word nog liever gewoon ongesteld dan dat je lichaam je zo voor de gek houd.
    Had vanavond wel dat ik gekookte aardappelen ineens vond stinken.
    Zal het dan dit x raak zijn ??

7. doppertje

doppertje Lid

22 nov 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miranda

ik hoop het voor je !!!
    zelf heb ik helemaal geen klachten of afwijkend gedrag, dus het zal mij benieuwen ..
    heb wel besloten dat als ik de komende maand niet een regelmaat in mijn menstruatie krijg dat ik een 3 maanden aan de pil ga om mijn lijf een ritme te geven zodat ik niet een constante teleurstelling aantref op het beruchte staafje

8. Miranda93

Miranda93 Lid

23 nov 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb verder ook niet echt klachten,,
    Mijn huisarts stelde ook voor om anders weer aan de pil te gaan als ik snel weer een regelmatige cyclus wou.
    Maar ben al dik half jaar er af en als het met een jaar nog niet normaal is word ik doorverwezen dus dat doe ik liever in de hoop dat het dan toch nog raak is,,

9. mevraardbei

27 sep 2014
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ook in april gestopt met anticonceptie... en nog steeds heel onregelmatig... als t in januari nog zo is ga ik terug naar de huisarts.

10. mevraardbei

27 sep 2014
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wachten duurt lang he..... pfff

11. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Wat erg he! Soms zou ik willen dat ik een echo had en ff naar binnen kon kijken hahaha.

Ik ben gestopt met de pil sinds vorige maand. Ik ben ongi geworden maar by far niet wat ik normaal ben...ze zeggen dat dit komt doordat het op gang moet komen allemaal......tja een lichaam is een vreemd iets....

12. meike1234

meike1234 Actief lid

27 sep 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Is het geen idee om te gaan temperaturen? Zo kom je erachter of en wanneer je een eisprong hebt. En ook wanneer je dus ongesteld moet worden of dat je misschien zwanger bent. Kan je 'n hoop testen besparen.

13. Miranda93

Miranda93 Lid

23 nov 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Pfff,,
    Lijkt wel of iedereen om me heen zwanger word.

14. Miranda93

Miranda93 Lid

23 nov 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is misschien wel een idee alleen heb ik me er nog niet echt in verdient hoe dat allemaal werkt.
    Had in het begin zoiets van ach dat komt wel maar in werkelijkheid valt het allemaal vies tegen

15. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp volledig hoe je je voelt.
    Dat valt inderdaad vies tegen, jammer he.
    Hoe meer ik hier lees op het forum, hoe meer ik leer over zwanger worden.
    Ik dacht ook, dat zullen we eens snel doen ��
    Maar ik wil me er nog niet te veel op fixeren met temperaturen en testen.
    Misschien één van de volgende maanden.
    Alvast heel veel succes!

16. Miranda93

Miranda93 Lid

23 nov 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil denk ik ook nog niet temperaturen want dan ben je er echt continu mee bezig.

Deel Deze Pagina