HOOP?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elena, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik weet hoe het voelt ik kan me ook bijna niet bedwingen om een test te doen.aan de ene kant wil ik het heel graag maar aan de andere kant wil ik geen teeurstelling . ik ben nu al ruim een week overtijd. maar ja ook aan het ontpillen dus misschien is het niets.

wachten wachten het lijkt nu ook wel alsof de dingen waardoor ik zeker wist dat ik zwanger be weggaan behalve het niet naar de wc kunnen. ik heb een spastiche darm dus normaal is het geen probleem maar nu ....................... :confused:

haha nou wachten maar ik doe donderdag pas weer een test denk ik (als ik zo lang kan wachten heb drie testen gekocht bij sensitest.nl dus misschien wel eerder want die dingen branden de kast uit,.

groetjes mik

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hee Elena,

Ik zie dat jij ook ongi bent geworden!

Veel succes in de volgende ronde ;)

Liefs Dayenne

3. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    Elena ben je nu wel of net ongi geworden?
    En hier gaat het goed met mij en de kleine beeb!

liefs corinne

4. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    wel of niet

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb de ziekte van crohn en ik heb nu entocort voor de darmen ik hoop dat het rustig blijft...

Knuffie puzzcat24

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat hoop ik ook voor jou . die spastische darm is normaal gesproken geen echt probleem vor mij tenzij ik echt vet heb gegeten dan krijg ik erge krampen etc.

maar dit is ook niets hor ik ga liever elke dag normaal naar de wc en dan maar af en te krampen dan een paar dagen niet naar de wc kunnen. haha

komt wel goed denk ik.succes

groetjes mik

Deel Deze Pagina