Mijn temp was gisteren als een gek naar beneden gezakt maar toch had ik nog HOOP, HOOP dat het nog goed zou komen. We hadden immers alles goed bij gehouden en op de juiste dagen/tijden geklust!!! (ook achteraf gezien) En vanmorgen word je wakker en BAF BLOEDBAD! (een dag eerder) Je denkt meteen: SHIT weer een maand verder Dit was toch weer eens een maand van: Jah dit zou wel eens raak kunnen zijn!! Ik ga weer voor de volgende ronde met jullie die ook ongi zijn geworden.... Doeii
Balen meid Ik ken je gevoel...Jullie draaien ook al een tijdje mee he? Ik hoop dat het snel gaat lukken meis!
wat weer een teleurstelling dan he? na een aantal ronden ga je er allemaal wat anders mee om, maar de teleurstelling blijft groot, en die laatste week vind ik echt het meest kl*t*, hoeveel afleiding je dan ook zoekt, het blijft onwillekeurig toch in je achterhoofd zitten....
Dank je meiden!! Nu ben ik alleen nog meer benieuwd naar de uitslag van mn mannetje. (spermatest) Wat kan een maand toch spannend zijn he
Ik ken dat wel goed,had de laatste 2 keer precies hetzelfde! Alleen deze keer is ietsje anders,nu weet ik zeker dat we het op het juiste moment hebben gedaan aangezien mijn vriend lekker de hele week thuis was en toen ook mijn eisprong was,hoop niet op weer een teleurstelling
minder zeg chiesa. ik heb dat ook als ik temperatuur. dan hoop ik altijd maar dat hij niet naar beneden is gegaan maar als dat wel zo is, dan weet je het eigenlijk al. het enige voordeeltje is dat ik dan niet zo teleurgesteld ben als ik het bloed zie. de teleurstelling heb ik dan al gehad. veel succes de volgende ronde! dat het maar voor ons allen een goede mag zijn!