hoi vandaag voor 2,50 fotos van me beide meiden laten maken bij profait. gratis foto is de foto van hun samen maar wie weet wat de prijzen zijn voor andere fotos etc
Duur!!! Ik had tijd terug de gratis foto en een 13x18 foto en nog een zwart/wit in een maat groter. Mocht 32 aftikken! Ze hadden een geweldige canvas, ik had hem graag willen hebben. 150 of ik dacht rond de 170 voor de hele set. Ging me toch iets te ver! Daarnaast vond ik ze bij het afhalen heel erg onvriendelijk. Je kon ze tot 18.00 uur afhalen. En ik was er vanwege mijn werk tussen 17.15 en 17.30 uur. Ze waren al alles aan het opruimen, werd kortaf behandeld en afgesnauwd! Het kon alleen die dag afgehaald worden, was een dinsdag wat volgens mij voor veel ouders gewoon een werkdag is, was ook nog best druk. Pak dan een woensdag of een vrijdag, dan zijn veel meer moeders vrij. Ik denk niet dat ik nog snel foto's door hun laat maken.
hier op donderdag ophalen en inderdaad tot 18 uur, en zal er zelf rond 1715-1730 zijn heb ook geen lijstje meegekregen met prijzen of dat ik ze op internet kan vinden
Nee dat duwen ze je daar op het laatst ter plekke onder je neus zodat je er niet lang over na kunt denken. Alles is al afgedrukt en daardoor ben je meer geneigd om toe te geven en het te kopen. De gratis foto is de lelijkste foto die ze hebben gemaakt. De foto's kosten in een setje 99 euro, met canvas 129 euro en de hele set inclusief nog 3 schilderijen even uit mijn hoofd 240 euro.
Ik sta nog ingelogd 1 foto van 13x18 kost 14,95. Maar... Er komen verwerkingskosten bij, administratie, verpakking, verzendkosten... Dus diezelfde foto kost dan al snel 21,95!!! Mocht je meerdere willen bestellen betaal je natuurlijk slechts 1x die 7 euro.
Heeeeel duur en het ergste is dat de goedkope foto de lelijkste foto is die ook nog een lelijk is gesneden. Ze komen dan met hele mooie foto's aanzetten die je dan bijna niet kan laten liggen. Maar dat is ook hun werkwijze, zo verdienen zij hun geld.
Ja 7 euro minder aan kosten (ik maak geen grapje, zoveel is het nou eenmaal) De setprijs is 99 euro, losse foto's kosten 15 euro, pasfoto's 10 euro voor een stuk of 5-6 en daarna moet je foto's die ze niet ter plekke hebben afgedrukt online nabestellen. (Sepia en zwart wit is 2 euro duurder!)
Nee want ze doen het heel grappig, de mooiste foto's drukken ze bijvoorbeeld alleen op canvas. Als je dan de canvas niet koopt maar de foto wil moet je hier bijbestellen en komen de extra kosten erbij. Een andere foto is bijvoorbeeld alleen heel groot afgedrukt. Als je hem dan kleiner wil, hetzelfde verhaal. Laat ik het zo zeggen, bij een gewone fotograaf ben je een heel stuk goedkoper uit en nemen ze uitgebreid de tijd en gebeurd het in alle rust.
ik was toevallig boodschappen doen en dacht agh 2,5 een foto oke en dan kan ik altijd zien of het meer worden
Zo denkt iedereen; echt waar. Maar je wordt keihard opgelicht. En ik ben er dik in getrapt want ik heb alles betaald omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om die mooie canvassen/tekeningen/schilderijen/foto's etc. van mijn kleine lieve mooie Tjoepie te laten vernietigen Maar oplichters zijn het! Ze doen het erom. Ik denk dat elke moeder er wel een keer intrapt - en sommigen zelfs per kind, want ja, als je van de ene hebt... moet je van de andere ook Ohhhh, wat zou ik graag de directeur willen zijn van dat bedrijf!!!
Als je 13x 18 foto wel leuk is kan je hem altijd nog bij een andere fotozaak bij laten maken, foto van foto kan tegenwoordig ook en is zeker goedkoper dan bij portrait bij bestellen
Het zijn inderdaad boeven! Maar goed ik ben er ook ingetrapt. Hebben de foto's thuis gelijk onder de scanner gelegd en de oma's gevraagd wie er nog wilde. Die laten we mooi ergens anders afdrukken. Als ik nog eens foto's van mijn prinsesje laat maken, pak ik wel een social deal actie of zo! Ik ben benieuwd hoe vriendelijk ze zijn als je rond de eindtijd komt....
Hier ook ooit laten maken. We namen alleen die zogenaamde gratis foto. Zodra ze merkten dat we verder niks wilden (we vonden de rest ook echt niet bijzonder genoeg, helemaal niet voor die absurd hoge prijzen) waren ze opeens een stuk minder aardig.
Ik heb toen ook gedaan. En jeetje wat was het duur. Heb er toen 2 gekocht. En bij de fotograaf extra laten afdrukken. Vooral het feit dat alles daar als afgedrukt ligt laat veel moeders alles kopen.
Het is echt heel duur. Wij wilde eigenlijk 1 canvas maar alleen die was al zo duur dat we alles hebben gekocht. 230 eu..3 canvas doeken en 9 fotos denk ik. Hier was de mooiste foto trouwens gratis. Ze heeft echt haar best gedaan en meerdere keren de gratis foto gemaakt.
Ik heb het ook gedaan. Bij mijn tweede zelfs 2 x. De eerste serie van haar was waardeloos. Toen ze dat doorkregen heb ik een groot deel van de foto's voor 20 meegekregen. De tip die ik je wil meegeven is niet naar de eerste keer dat je kan kopen te gaan. Je krijgt dan bericht thuis dat er nog een mogelijkheid komt ze te kopen. Dan zijn ze vaak al veel goedkoper.