hai dames, zouden jullie naar me ff kaartje willen kijken? ziet er wel erg goed uit dacht ik zelf? dat ik jaren geleden zwanger raakte zag ie er zelfs minder mooi uit dan nu, toen wel hoge temps maar met meer wisselende temps, nu ziet ie er stabieler maar hoog uit...bij mijn vmk was ie ook niet zo mooi en de andere cyclussen was ie ook wisselender met lagere temps... graag jullie mening... alvast bedankt! liefs mamatje
Ziet er idd goed uit, als het de komende dagen nog zo mooi hoog blijft testje doen. Ik hoop op goed nieuws voor je
ja, leuk puntdakje heh haha!! hoe die nu met me is... tja, ik weet iig dat ik gisteren in de stad een enorme flinke steek in me buik kreeg, af en toe rare krampen in me rug, af en toe steken in me buik. heel even heeeeel lichtroze gezien bij afscheiding. moe hhhel erg, veel pukkels, vlagen misselijk, janken al een paar dagen bijna om niets. vanmorgen al een testje gedaan met cb plus, die je 4 dagen voor je nod kan doen en die leek wel heeeeeel licht positief te zijn binnen 10 min.wel breed streepje, te licht voor een foto. maar gezien me temp wat lager aan het worden is en me rug die ik voel en het lichtroze heb ik er geen goed gevoel over....heb ook steeds een rare hoofdpijn rechts bij me oog, komt met vlagen...maar aan de andere kant die steken in me buik heb ik nooit voor een ongie en me borsten zijn altijd wel iets voller, maar nu meer... we wachten het af...
hoi dames, lief dat jullie meeduimen voor me! vanmorgen was me temp gedaald naar 37.0 maar nog steeds geen ongie, ben benieuwd hoe die morgen is... liefs van mamatje
hai meiden, hoe rot en vedrietig kun je je voelen?? eerste maand sinds maanden zit ik er helemaal doorheen, komt ook mede doordat het deze maand eigenlijk was dat ik uitgerekend zou zijn van me vmk begin dit jaar denk ik, en het zag er zo hoopvol uit eerst sinds maanden en nog een persoonlijke reden.... liefs van een verdrietige mamatje
Katalya, je kan zeggen wat je wilt maar je hebt een mooie kralen ketting. je zit in de mmm toch, of het ik het fout? ik hoop dat je deze maand geluk hebt. mooie daling ook. naja, ik hou je wel in de gaten Liefs Pina
hoi mamatje, wat vervelend dat je je zo naar voelt. hier een hele hoop zonnetjes voor je (zonder zonnestralen) zodat je gauw weer positief wordt.. O O O O O O O O O OOOOOOOOOOO allemaal zonnetjes
Hey Pina, Dit is de laatste 'eigen' ronde voordat we de mmm ingaan inderdaad... dus de psychische druk is ook niet mals. *roept mamatje uit bad om aan tafel te gaan, en maakt even het bad voor haar schoon... en ontkalkt de douche erbij*
hallo lieverds... lekker zo`n warm badje...en dan die zonnestraaltjes...lief van jullie! zit er helemaal doorheen, erg emo. heb zo het idee dat het echt niet meer gaat lukken bij ons...al bijna 3 jaar bezig voor een tweede. wel in die jaren een andere vriend, van mijn eerste man ben ik gescheiden..door andere problemenbij hem 3 miskramen gehad en nu ook 1 met mijn nieuwe vriend samen...en dat terwijl er geen afwijkingen te vinden zijn...zo verdrietig allemaal... ben goed beroerd, zelfs misselijk en duizelig...
Wat is het frustrerend om te ervaren dat je er geen enkele controle over hebt, hè? Kon je er maar gewoon heel hard voor werken, en dat het na bepaalde energiehoeveelheid erin steken gegarandeerd lukte... Ik heb wel eens gepleit voor een nummertjes-trek-apparaat. Gewoon iedereen rechtvaardig op juiste volgorde zwanger. En in geval van miskraam 'urgentie'... Maar ik heb nog steeds niet ontdekt waar ik dat idee kan indienen.
Hey mamatje. Houd de moed erin meid. Je hebt zo te lezen veel voor de kiezen gehad. Dat is niet niks hoor. Misschien als de rest in wat rustiger vaarwater komt dat dan je tweede wondertje zich ook komt melden. Hoe dan ook sterkte en hou moed. Een DIKKE knuffel van mij!