Aanhoudende pijn rond en na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xprissiex, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 xprissiex, 28 sep 2012
    Laatst bewerkt: 28 sep 2012
    Ik had me voorgenomen geen bericht te plaatsen maar ben toch wel nieuwsgierig of iemand dit herkent. Ik heb geen hoop of ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn.. :)

Ik had al een week eipijn (dat is trouwens al niet fijn). En had maandagochtend een positieve ovutest. Het klussen gingen nog wel. Dinsdag werd dat al veel ''gevoeliger''. Ik denk dat ik tussen dinsdag en woensdag me ei heb gehad. Mijn probleem is dat ik tijdens een grote boodschap of een bepaalde manier zitten een enorme druk van binnen voel. Als ik op me onderbuik druk voelt het ook raar, net alsof je een volle blaas hebt zeg maar. (ik moet ook vaak plassen, erg irritant, dus een echte volle blaas kan ik niet hebben)

Hoop dat dit duidelijk uitgelegd is.. Iemand die dit herkent???

2. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Jep, herkenbaar! Verschilt wel per cyclus, deze cyclus heb ik al sinds de ongesteldheid buikpijn daar beneden en mijn ei is vandaag of morgen pas.
    Ik weet ook niet wat je eraan moet doen. Gewoon maar ondergaan denk ik? :(

3. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar heb je het ook na je eisprong??? Tijdens je eitje voel je ook soms pijn.. Had ik nu ook niet, eerste keer wel.

4. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Ja, heel vaak na mijn eisprong tot en met de menstruatie. Dan lijkt het wel 2 weken elke dag dat ik ongesteld moet worden!

5. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serieus? jeetje hee.. Het voelt wel anders dan een opkomende ongi. Ander soort pijn... Nou lekker dan.. hopen dat die twee weken snel voorbij zijn dan haha. Het is om gek van te worden! :(

6. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is je eisprong 1 tot 2 dagen na de positieve ovulatietest. Dus kan best zijn dat je daar langer last van hebt en dat het dadelijk weg trekt! Laten we dat maar hopen voor je! Of juist dat je buikpijn goed nieuws betekend!

7. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Ik heb het zelfde probleem hihi ook maandag last van me ei en sinds gisteren steeds krampjes bij elke beweging iets erger dus vooral rustig blijven staan of zitten.
    Ik weet niet hoe een ongie gevoel is ik heb een dag ervoor knallende koppijn en een weet ik voor 99,9%zeker dat het de volgende dag mis is.

8. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @holadiee ik hoop het ook hoor maar ga nergens van uit. Ik denk dinsdag of woensdag me ei gehad te hebben.. Het zal wel wegtrekken. Afwachten maar :)

9. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Ja ik heb ook altijd dat ik de dag ervoor misselijk en super moe ben, dan denk je: jippie zwangerschapssymptomen! Maar helaas word ik dan de dag erna ongesteld!
    Ik heb die buikpijn na mijn ei ook nog gecombineerd dan met misselijkheid, moeheid, pijnlijke borsten en dan ook nog best dikke blauwe aders. Elke maand denk ik dan dat het raak is, maar helaas...

10. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er geen eens van uit dat het raak is tot na me nod. Wil mezelf niet gek maken.. 'we' voelen van alles.. Ons lichaam houd ons graag voor de gek.
    Het doet gelukkig niet echt pijn het is meer zwaar irritant! Pijn is een groot woord.

Deel Deze Pagina