Hallo, ik ben 21-05-06 ongesteld geworden toen ik niet meer ongesteld was heb ik regelmatig sex gehad met me vriend.Ik slik de pil niet en we hebben ook geen condoom gebruikt. Ik moest 15-6-06 weer ongesteld worden,ik ben nog niet ongesteld geworden en heb ook geen last van menstruatiepijn. Ik heb hele gevoelige borsten maar voor de rest heb ik nergens last van. Ik weet niet of me borsten pijn doen omdat het met me leeftijd te maken heb of omdat ik misschien zwanger kan zijn?moet ik nog een week wachten of ik toch nog ongesteld word?ik weet niet wat ik moet doen nu,ik heb me vriend nog niks verteld Afz: Anoniem
je zou een test kunnen doen.. als die negatief is wacht je nog even als je niet ongesteld bent geworden doe je nog een test.. en anders even naar de huisarts!
Als je sex hebt zonder voorbehoedsmiddel, is de kans wel groot dat je zwanger kunt worden. Het enige wat je kunt doen is je aan een test wagen. Dit kan al van de dag nadat je ongesteld zou moeten worden.
tja, de kans is groot dat je zwanger bent als je onbeschermd sex hebt, dus als je zekerheid wilt kun je inderdaad nu al een test doen. succes! groetjes
Hoe oud ben je? Wil je wel een kindje? Want als je dit niet wilt snap ik niet echt wrm je volledig onbeschermd seks hebt Maar jah .. Ik sluit me aan bij de dames hierboven, gewoon een keer testen en dan ben je van je onzekerheid af.. (of dan begint er een nog moeilijkere onzekerheid ) Succes en hou ons op de hoogte!