Een aantal dagen geleden waren mijn vriend en ik geZellig intiem samen bezig. Waarop hij ineens aan mij vroeg wat doe je nu ineens, dat is eigenlijk best fijn.. Ik deed naar mijn weten niks en vanuit daar heeft hij de conclusie getrokken dat onze kleine uk zich ermee bemoeide.. Nu wil hij tot de bevalling geen seks meer want hij vind het een heel vervelend idee dat uk zich met de seks bemoeid... Uk is volgende de VK diep ingedaald en ligt met zijn hoofd vast in mijn bekken... Kan het dus zijn dat hij hem gevoeld heeft of zou ik onbewust mijn bekkenbodem spier hebben gebruikt, deze is door training sterker dan ooit.. Is het mogelijk om je baby inwendig tijdens de seks te voelen??
Nee dat kan gelukkig niet! Maar seks is indd wel wat vreemd met een baby in je buik, vooral als hij gaat bewegen leidt dat wel af vind ik.
*breekt in* Hihi ik heb me stiekem altijd afgevraagd indd of een baby zich dan stil houdt of juist gewoon z'n eigen ding blijft doen (papa van mijn kleintje heeft me laten zitten toen we er net achter waren dat ik zwanger was, dus heb zelf geen "ervaring" met sex tijdens de zwangerschap vandaar) *breekt uit*
Hier soms een bewegende baby, maar dat mag niet van mij Vaak valt mijn baby door het geschommel in slaap. TS: Denk niet dat je vriend de baby voelde, eerder dat jij onbewust een prettige beweging maakte met je bekken.
Nee joh de baby kan hij absoluut niet voelen, of heb je al ontsluiting? Je vagina gaat er wel anders uitzien en dus mss anders voelen in de loop van de zwangerschap en wellicht dat jouw sterke bekkenbodem iets leuks deed
Nee naar mijn weten kan dat echt niet hoor, hooguit voelen tijdens bewegingen in de buik wat ik wel heb gehad maar verder is t niet mogelijk voor hem om de baby te voelen hoor denk toch dat je onbewust misschien wat aangespannen hebt
Het kan idd echt niet. En wat had de baby kunnen doen dan?! Het enige wat hij kan doen is op en neer bewegen en trappelen maar dat voel je toch niet "down under" lijkt me haha Hier trouwens ook een vriend die het niet zo goed meer durft te doen... Het is dat ik er af en toe nog bovenop duik. Zucht....