YES! eindelijk vandaag 20 weken zwanger! Nu kunnen we beginnen aftellen. Ons ventje is zich goed aan het uitleven in mijn buik! Toen ik deze morgen in bed lag stond mijn buik langs één kant boller en gespannen. Meneer had blijkbaar zin om zich even uit te rekken. Gek gevoel! Gisteren zijn we bij mijn schoonzus geweest. Die is heel kreatief met de pc en we hebben haar gevraagd om ons geboortekaartje te ontwerpen. Ze doet dat graag dus waarom niet! We hebben alles al besproken. Het wordt een enkel kaartje waarvan enkel de voorkant bedrukt is. Er komt een foto op van mijn man in zijn bloot bovenlijf, hij heeft ons zoontje vast tegen zijn borst en geeft hem een kus op z'n hoofdje. Het leuke, vinden wij, is dat mijn man een grote tatoo heeft op zijn arm en die zal dus zichtbaar zijn. We zijn er nog niet uit of ik erbij zal staan of niet! Het kaartje zal in sepia gedrukt worden.Een knuffel van me to you, die aan de andere kant van het kaartje staat, die een blauwe pyama aanheeft komt er ook op maar de pyama blijft blauw. Dat is het enige van kleur. Ben zo benieuwd naar het resultaat! Groetjes
Lekker gevoel he! Ik had dat vorige vrijdag en ben nu alweer bijna een week verder, gelukkig begint het nu toch echt sneller te gaan voor m'n gevoel
Ik heb dat gevoel ook! De weken gaan steeds sneller nu! In het begin duurde een week net een maand ofzo maar nu is de week zo voorbij! Gelukkig!