Oh, ik heb echt tranen met tuiten gelachen. Heb nog naar de 2e compilatie gekeken maar de eerste is echt het grappigst. He, ik ben weer helemaal vrolijk. Ik ga de link ook even in het forum zetten waar ik regelmatig (zal even goed de bronvermelding doen hoor marsab!, dat ik 'm niet van m'n eiggie heb)
haha super grappig dit! ik had het toen ik kind was met metallica.. zingtie in zo'n nr: I AM A SNAKE! en ik d8 tot me 14e echt dattie zong: i am esmé! (heey heey dat ben ik, metallica zing over mij! NOT! )
Hahaah superr! gelijk dalijk even aan mn vriendje laten zien als ie uit zn werk is! echt heel grappig!
Timur Perlin is iedere zaterdag en zondag van 12:00 tot 15:00 uur te horen op 3FM. Ik heb het nog een paar keer geluisterd, maar ik blijf hardop lachen. Vooral die: Ik zat alleen in een vuile kameel vind ik hilarisch gewoon....! Hahahaha... Goed voor je humeur dit.
ik vind hem ook grappig Vraag me alleen af hoe ze er bij komen Je hoort het wel duidelijk hoor, maar voordat ik dit hoorde had ik het nog nooit gehoord
ow, ik heb het hier vandaan http://www.lyricsdownload.com/rob-de-ni ... yrics.html Ik heb net 3 lyrics sites met dit lied gedownload en constant staat het wat ik zei. Niet dat het erg is of zo.
Er is geen sterker hart, geen sterker hart dan dat van mij Wanneer jij 'low' bent, ben ik 'high' genoeg voor allebei Wat wil je dan, ik ben jouw man en alles draait om mij Ik kan 't aan, laat 't maar slaan, dat bange hart van mij (3x) Dit staat op www.songteksten.nl