Hier ook een vrijstaand huis, maar buren die een aanbouw eraan bouwen... Al sinds juni elke ochtend overlast van bouwvakkers Maaaar vandaag is het dak erop gegaan dus nog even geduld
Ik heb opzich heel weinig last van mijn buren. Aan allebei de kanten wonen 2 vrijgezelle jongens. De een is altijd heel erg laat thuis, dus dan hoor je regelmatig met deuren gooien op trap rennen en met stoelen schuiven. De andere kant daarintegen ben ik geneigd om te gaan kijken of alles wel goed gaat, ik hoor en zie die jongen nooit. En als ik hem eens zie ligt hij op de bank. Heel apart. Ik zie daar ook nooit niemand op bezoek komen of zo.
hier hoor je ook alles vreselijk vind ik het wij wonen hier nu bijna een jaar. aan de ene kant zitten 2 oudere mensen die soms om 12 uur nog gaan douchen en de douche zit tegen onze slaapkamermuur aan heel fijn dus en tot dat ze naar bed gaan de tv keihard hebben aanstaan hoor het zelfs al ik op me bed lig niet meer normaal en als ze snachts naar de wc gaan zijn ik en me zoon ook gelijk wakker zo hard gaan ze de trap op en af zit ook tegen onze kant van de slaapkamers aan en dan hoor je ze pissen en de deur dicht gooien als die kerel smorgens moet werken dan om 6uur al een heel kabaal en dan nog die mooie klok van ze wie elk half uur slaat onze andere buurvrouw hoort hem zelf bij haar op zolder als ze in bed ligt die dacht dat die klok van ons was haha je wordt er echt niet goed van gewoon maarja troost me met de gedachten dat ze al een tijdje aan het zoeken zijn voor een 55+ woning en het waarschijnlijk niet al te lang meer duurt haha en van de andere kant hoor ik vrij weinig terwijl die 2 kids hebben hoor dus ook alleen maar hun zoontje wie halve nachten huilt en die ze gewoon laten huilen echt zielig gewoon kan daar helemaal niet tegen daar wordt ik gewoon wakker van als die huilt zo hard gaat dat, dat ik denk dat me babyfoon niet werkt en mijn zoontje ligt te huilen. maar dat is het enige wat ik hoor asan die kant en ook huilen gaat een x over, ik hoop heeeel snel hihi
ja wat hoor ik van mn buren. soms hard praten. deuren soms en smorgens vroeg als ik op bed lig nog hoor ik de buurman weleens pissen
Ik woon naast oudere mensen en hoor ze eigenlijk nooit. Hoor alleen de klok zachtjes elk uur. Denk dat de buren veel meer last van ons hebben. Onze dochter die huilt en de laatste tijd echt gilt uit enthousiasme, die rent door de kamer etc etc ppff...hoop maar dat de oudjes een beetje doof zijn.
Nee ik hoor niks als ik thuis ben, het is net alsof we in een vrijstaand huis wonen, maar tis gewoon een rijtjes huis is erg goed geisoleerd denkik. Want de vorige huis waarin we woonden hoorde je zelfs de tv van de buren. Ik vind dit erg relaxt nu lekker zonder geluiden en dergelijke
Onze huizen zijn ook verschrikkelijk gehorig... Baal er soms gigantisch van. De ene buurvrouw valt op zich nog mee, die horen we haast niet. Ze heeft alleen de neiging om 's avonds rond 23.00 uur de droger aan te zetten op de bovenverdieping, en haar 'washok' grenst aan onze slaapkamer. Heel fijn zo'n brommend geluid als je probeert te gaan slapen... De andere buurvrouw daarintegen is echt een horrorwijf! Die kan werkelijk helemaal niks zachtjes doen. Ze woont er alleen met haar zoontje van 5, maar het lijkt wel alsof er een man of 20 woont. We hebben al een aantal keer aan haar gevraagt of ze enigzins rekening wil houden met ons, maar dat gaat dan hooguit een dag goed en dan is het hek weer van de dam. Vandaag of morgen hé.... grrrrr....
Wij hebben erg gehorige buren! Ze gooien met deuren, rennen op de trap en de tv staat altijd op niveautje 100.. Kon gisteren in bed de voetbal meeluisteren.. Nadeel, ze werken vooral s'avonds dus gaan tot laat in de avond/nacht door met lawaaien.. Al een aantal keren wat van gezegd, dan gaat het ook even goed maar ja.. Dan moet ik maar in een hutje op de hei gaan zitten!
wij hebben maar aan 1 kant buren, het is een chinees gezin. en we horen bijna de hele dag alsof ze eten aan het hakken zijn op een snijplank. best irritant af en toe. En de baby hoor je veel huilen.. maar daar stoor ik me niet zo aan.. het is meer dat gehak heel de dag
* voordeur in de ochtend en avond hard dicht gooien dat de ruiten trillen * stoelen schuiven * complete gesprekken onder de douche die we mee kunnen volgen * op zijn tijd een feestje tot midden in de nacht
wij horen ook veel van de buren. als ik in bed lig hoor ik ze praten alsof ze naast me staat. honderd keer trap lopen en als ze verkouden zijn word ik wakker van het gehoest! we wonen in een huis uit 1997 2 onder 1 kap. maar wat ik niet snap is dat ze ons nooit horen? ja nu houd ik ook wel veel rekening met een ander en ik praat nooit hard als ik in bed lig want dan ben ik moe enz. maar ja ze doen al een stuk zachter als in het begin omdat we vaak aangegeven hebben dat we ect heel erg last van ze hebben. maar wat ik nog meer kan doen??
Tot een half jaar terug woonde we in een tussenwoning. Ik hoorde de buren eigenlijk nooit (soms, als het heel stil was, de hakjes van de buuf op het laminaat). Nu wonen we vrijstaand en horen helemaaaaal niks meer
Ik hoor alleen de buurjongen vaak spelen op zijn trompet/ trombone of what ever.... Verder geen geluiden. Ja alleen als ze in de keuken zijn en een keukenkastje dichtslaan of timmeren op het aanrecht met iets.... (die muur van hun keuken zit tegen onze woonkamer aan. Verder geen last. Hoop dat hun straks 's nachts niet teveel last gaan krijgen van een huilend babytje...
We horen de buren vooral boven. Als ze de trap op lopen of als ze op de douche zijn. Ook als de kindjes huilen horen we dat. En het meest irritante is dat ik gewoon wakker word van hun wekker elke morgen om 5.10 (en die gaat maar een half uur af om de 10 min )
ja hier horen we elke avond gestommel en deuren die keihard open en dicht worden gesmeten... mijn jongste dochter slaapt op de slaapkamer aan de kant waar de trap van de buren zit en hun kinderen (3) stampen rond 20.00 (nu dus) de trap op en dan word mijn dochter ALTIJD huilend wakker.... ontzettend irritant maarja...... het zijn kinderen en ik wil mn buurvrouw het er ook niet moeilijker op maken... het is zo'n lief mens... maarja dan is dit ook wel een oud huis en erg gehorig...
Hier twee onder een kap, ik ben doof - 50% gehoor en mijn buurvrouw is oud en ook doof dus geen last van elkaar gelukkig
voornamelijk de feestjes (lees ruzies) die ze hebben, gelukkig komt daar binnenkort een eind aan, want ze gaan uit elkaar.
Heel herkenbaar. Hier wordst ook gegoid met de deuren van de buren, vraag me soms af of ze ook een klink hebben. En als ze de wasmachine aanhebben altijd in de vaond is het net of er een vliegtuig opstijgt, zoveel herrie. Ook kan ik iedere morgen en avond dat kind van hun hioren huilen. Gelukkig hebben we \heel goed ontact met onze buren en toor ik me er niet echt aan. Maar soms heb ik van die dagen dat ik me er kapot aan erger.
Altijd leuk dit soort topics Ok,komt ie dan he. Wij wonen in een huurhuis, wat vreselijk gehorig is. Godzijdank is het op een hoek en hebben we een behoorlijke tuin. Punt is alleen dat we echt ALLES horen wat de buren doen. Om 23:00 elke avond word er gen**kt,soms lijkt het wel alsof ze het erom doen. Ik hoor hem boeren of gapen,ze praten echt heel hard. Het zijn ook wel aso's trouwens. De vorige buren waren dat ook al. Woon niet in een leuke wijk,alleen die tuin is zo gaaf. Ik wil dus heel graag met vriend een huis kopen maar hij vind dat we hier fijn wonen helaas. Ik moet trouwens wel met oordopjes slapen want die seksgeluiden zijn zoo vies en door de herrie van stampen,praten etc.