Ja hier helaas 1 geluid van de buren. En dat is de lift die ze in huis hebben. De vorige bewoonster had reuma en haar man heeft een lift in huis gemaakt en dat ding maakt me toch een rot herrie. Nieuwe bewoners hebben sinds een maand of 3 een babytje en nu zijn ze er echt mee aan het joy rijden zoals we dat zeggen.
Wij wonen vrijstaand maar horen onze naaste buren wel, mens heeft een vreselijk schreeuwstem en ons huis is niet heel goed geisoleerd. Ik hoor bijvoorbeeld ook iedere autodeur in de straat dichtslaan vanaf onze slaapkamer, etc
hier ook wel last van de buurman.. weet precies wanneer hij de deur uitgaat die wordt nogal hard dicht gesmeten! ook wanneer hij naar boven gaat kan ik mee genieten van het traplopen.. en als zijn vriendin er is wil ik oordopjes in maargoed hij zal vast ook wel eens last van ons hebben
Nee opzich niet van de buren om ons heen. Maar wel van een wijf wat 5 huizen verder woont. Die kan enorm schreeuwen tegen haar kinderen
Mja, wij horen álles van de buren (gordijnen open- en dichttrekken bijv, water stromen, wekker, hoesten) maar wij wonen in een huis met kartonnen muren Volgens mij hebben we heel stille buren, want eigenlijk hebben we er niet zoveel last van.
Ja, wij horen ook best veel van de buren! En soms is dat heel vervelend maar ach, ze zullen ons ook wel horen. Het is zelfs zo erg dat ik laatst een keer door de babyfoon van mn dochter het buurmeisje kon horen schreeuwen/huilen!! (meisje is een jaar of 6 en kamer ligt 'naast' die van mn dochter)
Ik heb last van de hond van mijn buren. Die hond kan niet alleen zijn en als de buren weg zijn of werken, dan zit het beestje opgesloten in de keuken (12m2) en hij blijft maar blaffen. Heb al regelmatig meegemaakt dat het beestje van half negen 's ochtends tot 12 uur 's middags non stop heeft lopen blaffen. Of in 1 week 3 avonden continu blaffen. Zelfs mijn andere buren kunnen het horen. Ik heb besloten dat ik het nog een week of 2 aankijk en dan ga ik er met ze over praten.
Hier alleen last van de bovenburen! Wat daar allemaal gebeurd in huis joh...Ik zou er voor willen betalen! Het lijkt wel alsof ze elke avond hun hele interieur verschuiven en weet ik wat allemaal. Voor de rest lopen man en vrouw de hele dag door op hakken (ja man ook inderdaad). Ze hebben een houten vloet dus dat hoor je echt heel goed. Vanaf smorgens vroeg tot savonds laat dus prachtig getik van de lopende buren op de achtergrond.
Wij wonen in een tussenwoning uit 1997. De buren aan de linkerkant horen wij eigenlijk nooit en die aan de andere kant soms. Het is hier eigenlijk heel erg rustig. Hiervoor woonden mijn vriend en ik allebei in een flat...Ik hoorde van alle kanten geluid en lawaai, gestommel op de gezamenlijke trap, lawaai van TV's en radio's... Mijn slaapkamer was naast de keuken van de buurman en zonder gekheid: ik hoorde zijn magnetron zelfs en het klappen van dat deurtje als hij hem open en dichtdeed! Nee, ik wil liever nooit meer in een flat wonen! Mijn ouders hebben jarenlang in een ruime tussenwoning uit de jaren '70 gewoond...Nou, die hadden toch dunne muren en slechte isolatie. Je hoorde zelfs als iemand op de WC zat en deze doortrok. Gesprekken kon je vrij goed volgen.
Hou op schei uit, wat ben ik blij als we straks in een rijtjeshuis zitten met dubbele spouwmuren. Wij wonen momenteel in een oud appartement en hoor mijn onder en boven buren constant. Van de onderkant heb ik niet zoveel last, die hoor ik savonds vooral hoesten en de tv staat vaak hard op van die praat programma's en 1 keer in de zoveel tijd heeft hij heeeeel hard nederlandstalige muziek op staan. Maar das niet storend. Boven ons woont een jong gezin met een peuter en die hoor ik constant lopen, praten, ik kan liedjes die ze zingen met peuter letterlijk verstaan, als ze op dr flikker krijgt hoor ik het etc etc Ik begin me steeds meer te ergeren Ik weet dat ze er nietzo heel veel aan kunnen doen want dit huis is gewoon gehorig.. Maar ik denk dan wel, doe je kind antislip sokken/sloffen aan als ze het huis door rent en niet dr schoenen. En trek zelf ook je schoenen uit als je thuis komt. en ga niet op zaterdagochtend 7 uur heel hard lopen ouwehoeren en zingen met je hele gezinnetje in bed boven onze slaapkamer Maargoed, then again.. misschien hebben zij ook wel last van ons dus ik klaag niet. Ze weet dat we hun horen dat heb ik wel gezegd.
ohja! ik wordt ook regelmatig wakker van de wekker van de buurman naast ons die in het weekend óf zijn wekker gewoon niet hoort óf vergeet uit te zetten. Ja. wat ben ik blij als we verhuist zijn
Hier ook veel geluidsoverlast! * trap van de buren,kaal hout,naast onze woonkamer/slaapkamer. daar stampen ze regelmatig op,ook hun 3 kinderen,het liefst met schoenen aan! * de welbekende voordeur...smijt er maar mee. *geschreeuw van de kinderen *honden vroeg de tuin in,en dan blaffen. *traphekje dicht gooien, Wij willen dolgraag verhuizen...maar zet je huis nu maar eens te koop!
we hebben er wel eens wat van gezegd,helpt totaal niet.:x Ze weten het wel,ze heeft zelfd een keer gevraagd van het traphekje..en ik eerlijk antwoorden dat ik het goed hoorde.. dan doe je er toch wat aan? We hebben er nu denk ik 3 keer wat van gezegd, maar het contact wordt steeds minder goed. nu laten we het hierbij,en zoeken met de jaren zelf een ander huis!
Hier ook erg gehorig! De hond van de naaste buren blaft wel regelmatig laatste tijd. Maar zij is zwanger en ik weet nog van mijn zwangerschap dat onze hond toen ook meer blafte. Plus dat het vrienden van ons zijn en het is gewoon af en toe een blaf, dus ik stoor me er niet aan. En dan de buren van boven hoor je ook regelmatig. Tis nou eenmaal heel gehorig. Kan me er soms wel heel erg aan storen, zeker als het 's morgens voreg is en ik er wakker van wordt. Maar ja......beter een goede buur dan een verre vriend toch!
Wij horen ook veel geluiden van de buren. Ze hebben een jongentje van 2 jaar, en hebben vaak savonds een kinderdisco. Wij zitten er niet mee, maar af en toe, tijdens tentamenperiodes, wordt ik er wel een beetje gek van. Probeer je maar eens op een complexe rechtzaak te concentreren met K3 en Justin Bieber op de achtergrond haha. Maar.. Ik vind je geen zeikerd hoor! Je moet gewoon kunnen doorslapen, dan moeten ze maar wat rekening houden met de deuren dichtdoen hoor!!
Hoor hier eigenlijk heel weinig van de buren. Alleen dat gesmijt met die deuren constant... Grrrr. Zo moeilijk is het toch niet om een deur normaal dicht te doen? Zit niet voor niets zo'n klink aan vast.
Wij horen helemaal niks van onze buren, geen deuren, geen traplopen, geen praten, geen muziek.. niks! En zij zeggen ons ook nooit te horen. Maar deze huizen hebben wel een dubbele spouwmuur, dus misschien dat we daarom zo muisstil wonen?
Ik hoor hier echt veel, maar zullen de buren van mij ook wel horen De muren hier lijken wel van karton. Hun hebben drie kinderen en ik vijf. Ik stoor mij er niet aan. Hier hoor ik o.a. hele dag hakken lopen op laminaat, hond janken en de bench waar de hond in zit, volgens mij krapt hij/zij hele tijd tegen deurtje aan ofzo. Hun echtelijke ruzies. Dochtertje huilt veel, vanaf de ze baby is al, mijn dochter heeft hierdoor haar bed verplaatst in haar kamer zodat ze nog wat kan slapen. Geschreeuw naar elkaar etc. etc., kan nog wel doorgaan.
Wij weten precies wanneer onze buurvrouw sex heeft, wanneer ze plast, weg gaat, de kast in gaat, afwast, doucht,de katten rondrennen, wat voor n schoenen ze aan heeft en ga zo maar door... wij wonen dan ook in een flat.