Hier ook hoor! Er is daar altijd wel iemand thuis en niemand heeft volgens mij ooit geleerd een deur normaal dicht te doen. en nee, niet 1 keer, ze lopen constant door het huis en dan die kutdeuren open en dicht, aaaaahhhh! Hun badkamer zit tegen onze slaapkamer en we horen dus alles, van de ochtendplas tot avondhoest. De bel doet het al een paar weken niet bij hun, ze staan net zo lang op de deur te rammen tot er opgedaan wordt. Het zijn verder aardige mensen hoor, maar zucht...
Wij wonen (godzijdank) in een hoekhuis, dus maar aan 1 kant buren, maar ze tellen voor 3, hoor. Zij zelf zijn heel rustig en best fijne buren, maar ze passen bijna elke dag op hun kleinkinderen en die zijn minder netjes. Tuurlijk, spelende kinderen maken geluid, geeft helemaal niks, maar dat ze na 9 uur 's avonds (de oudste is hooguit 6 jaar) nog steeds door dat huis lopen te stampen, met knikkers over de plavuizen zitten te klieren en tegen elkaar gillen vind ik echt belachelijk. En zeker als mijn zoon er niet door kan slapen, kan ik er heeeel slecht tegen.....
Wat een reacties! Bedankt, kan nu volgens mij een beetje beter relativeren want het kan dus nog VEEL erger........ Nu al een paar dagen rustig, houd mijn hart vast voor vanavond, hoop dat er geen pre weekend party wordt gegeven Het zijn super aardige mensen, dus tot nu toe blijven we heel goed met elkaar in gesprek, dat wil ik graag zo houden. Op naar een (hopelijk) rustig weekend!! En succes jullie allemaal, ik leef met jullie mee...............
Wij horen haast helemaal niks van de buren. Af en toe sávonds onze slaapkamer grenst aan hun keuken (wij slapen beneden) Maar dan hoor soms haar hakken op het parket. Wij horen echt haast niet pas is de buurvrouw s'nachts van de trap gevallen en ik heb niks gehoord. En volgens haar was het een beste smak want de dag daarop vroeg ze of ik het gehoord had. Nee ben super blij met ons huisje maar is ook haast nieuw hij is gebouwd in 1995.
Hier een portiek woning. Hier hoor je echt alles en nog wat. De portiekdeur de kelder deuren. En als klap op de vuurpijl een buurvrouw met dwangmatig alles controleren. Paar weken terug dacht s avond wat hoor ik nou. Was ze wel 20 keer haar kelder deur steeds dicht en open aan het doen. Heb ook een baby die werd er ook wakker van en zoonlief kon er ook niet van slapen. En ik snap haar ziekte echt wel maar heb er toch echt iets van gezegt doe er dan een stuk schuimrubber tussen of wat dan ook. Nog zo iets dan staat ze met haar fiets voor de deur moeite om er langs te kunnen of ze staat voor je voordeur ook die zelfde tik ach ja. Grrrrr Maar hier hoor je dus echt ook alles van deuren wc,s en nog wat meer. S nachts als ze thuis komen en ik woon benenden dan het portiekdeur boemmm. Maar aan de andere kant ze zullen de baby ook wel eens horen huilen en mij wel eens horen mopperen en zingen. Maar niet midden in de nacht.
Horen nooit wat van de buren. Wonen zelf oo een hoek en ons huis zit aan de garage van de buren en dan pas komt hun huis.
Wij wonen in een 2 onder 1 kap van 100 jaar oud maar horen zo goed als niets van de buren. Alleen heel af en toe als 1 van de kinderen heel hard de trap op rent maar dat is misschien 1 keer in de week of zo Onze gangen keuken en bijkeuken grenzen aan elkaar dus dat scheelt wel veel. Onze vrienden wonen in een rijtjes huis van net 1 jaar oud en die zijn super gehorig! De oudheid/nieuwheid van een huis zegt echt niks
Ik zit alweer vanaf 12uur in de muziek herrie die afkomstig is van een winkel beneden. Het lijkt alsof ik met me hoofd in een draaiende wasmachine leef dag in dag uit. En dan niet te vergeten dat ik nog werk vanuit huis ook. Nog ff en ik kom met een honkbalknuppel naar binnen en sla alle 4 die speakers kapot.... Zo, dat is eruit.
hier nu gelukkig neit meer hebben een vrijstaant huis hihi. maar toen we nog in ned woonden hoorden we dit wel allemaal streker nog ik heb gehoor hoe een vban me toenmalige buurmeisjes verwekt werd hahah a ik sliep in slaapkamer naast die van hun en was vaak om 12 uur snachts raak haha.