ULM - Een jongen van 11 in Zuid-Duitsland heeft een afgerukte arm van zijn 4-jarige broertje in de diepvries gestopt om hun moeder niet wakker te maken. De arm was van het lichaam gescheurd tijdens een stiekem spelletje 's nachts met een kapotte wasmachine in de keuken. Omdat de jongens zich rustig hielden, werd de moeder niet wakker. Toen zij de volgende ochtend haar zoon met de bloederige armstomp in bed aantrof, bracht zij hem meteen naar een ziekenhuis. Pas daar werd duidelijk dat de arm in de diepvries lag. Agenten brachten het bevroren lichaamsdeel naar het ziekenhuis, maar toen was het te laat. De arm kon niet meer worden aangezet. De beide broers handelden na het ongeluk blijkbaar in shocktoestand. De jongen verkeert niet meer in levensgevaar. Mogelijk heeft hij 's nachts de wond toegedrukt om niet dood te bloeden oeps.....
????????????????????????? Jemig wat een verhaal.....is dat jochie door de shock niet gaan krijsen ofzo?
Poeh...ik zou de longen uit m'n lijf schreeuwen als m'n arm er af was! Kan me niet voorstellen dat een jongen van 4 dan stilletjes naar bed gaat hoor... Of was de moeder misschien niet thuis/onder invloed dat ze het niet gehoord heeft?!
Vreselijk!!echt erg voor het knulletje zeg..en het is me ook een raadsel hoe hij dat heeft volgehouden
en hoe ruk je een arm losde verhaal van kapotte wasmachine kan me er ook niks bij voorstellen ,er staat niet wat er percies gebeurd is dus vindt het beetje vreemd verhaal
Bah.. wat ontzettend zielig voor dat jochie zeg! pfftt... ik krijg er echt kippenvel van.. Alleen vreemd dat de moeder het niet heeft gehoord.. dat jongentje van elf jaar dan. Heeft hij dan zo'n shock dat hij zijn moeder niet meer kan roepen? pfft...
Ja dat probeerde ik me ook al voor te stellen...... een wachmachine gaat toch niet aan met open deur... Nou hebben ze in Amerika wel die super- grote wasmachines....
volgens mij is het in duitsland gebeurd ik kan me er ook niks bij voorstellen want hij heeft een slagaderlijke bloeding gehad hoe kun je dat zo lang overleven?
oja duitsland... ging er gelijk uit dat het in Amerika was.... (lezen is ook een kunst).... volgens mij klopt het verhaal van geen kanten... maarja we zullen t wel niet meer horen hoe het echt zit...
Kan me er ook niks bij voorstellen.. Zat te denken aan: Arm tussen het deurtje en wasmachine en hard dichtslaan, maar neem aan dat je arm daar niet van afscheurt. En dat dat kind niet vreselijk gejankt heeft en inderdaad niet is doodgebloed.. Ik heb zo mijn twijfels. Heeft iemand een uitgebreider bericht? (edit, maak er een zooitje van)
nou denk dus echt niet dat ze dat niet gehoord heeft. ik hoor het alleen al als hun kamer deur al open gaat
Mag ik er niets van geloven? Ten eerste kan en wil ik niet geloven dat een kind van 4 dan stilletjes de nacht doorbrengt terwijl ik bijna dood zou bloeden. Er lopen slagaders door je arm! En lijkt nogal extreem pijnlijk Plus dat mijn kind van 4 al moord en brand schreeuwt als ze een druppeltje bloed bespeurd. En ten tweede, een kind van 11 gaat echt niet denken; o dadelijk wordt mama wakker, laten we maar niets zeggen. Zon kind is net zo erg in paniek dan.... Echt dit kan gewoon niet waar zijn!
o bah bah, wat een verhaal. krijg er de kriebels van. maar dat ie geen pijn had, dat kan. vorig jaar heeft een kennis van mij een arm verloren in een machine, en hij raakt niet in paniek en het deed ook geen pijn, door de adrenaline waarschijnlijk.. maar bah, je moet er niet aan denken.