goedemorgen allemaal zijn er toevallig nog meer mensen die deze week zitten te stressen voor de radio in een poging kaarten te winnen voor het optreden van robbie williams??? ik wel iig whahaha.......heb me net bij de 1e poging al blut gebeld geloof ik....dus dit wordt een duur weekje dacht dat ik er na de tour in 2006 wel een klein beetje overheen gegroeid was........maar nix is minder waar hihihihi maar mss kunnen de bellers hier elkaar wat moed inspreken groetjes san ( een gestresste robbiefan)
i knowwwwwwwwwwwwww!!!!! was echt GE-WEL-DIG, ben toen 3 keer geweest....1 keer brussel en 2 keer arena amsterdam.....3 keer vooraan gestaan.....zucht voel me weer 16 tot nu toe nog geen geluk gehad bij 538, wel al een aantal bekenden die gewonnen hebben ben jij toen ook naar het concert geweest??
Oh ja!!!! Ben blij dat ik niet de enige freak ben! hihi Ben in 2003 geweest en in 2006 2x. Stond de tweede dag op de voorste rij en toen kwam ie van het podium af en bij ons staan!!!! Ik wordt echt zo gestresst als ik er niet doorheen kom en dan later hoor dat een ander de kaarten gewonnen heeft....
Heb nog niet gebeld !! Maar ik wens jou heel veel succes !! Zou ook wel heel erg graag willen !! Sannie ben jij niet van het RW forum ? Ik heb daar ook een hele tijd meegeschreven. Een van de meiden van daar heeft wel kaarten gewonnen heb ik gelezen
Ja ik ben in 2006 geweest in de ArenA. Wow, wat vond ik dat fantastisch!!! Wist wel dat hij een entertainer is, maar dit had ik niet verwacht . Zou nog weleens naar een concert van hem willen! Andere muziek maar ook een goede entertainer: Michael Buble!!
hey amber, ik schrijf mee op RWnl en op de fansite ben ik meer een meelezer....ik heb truwens nog wel een amber van het forum op msn....ben jij dat toevallig?? ik heb me de afgelopen dagen echt suf gebeld, wil mn tel. rek. niet zien zit echt te overwegen om vannacht ook maar op te staan
ja was echt super he..............als ik er alleen al aan terugdenk........zucht ik ben al sinds take that naar zowat alle concerten/optredens geweest, is echt jeugdsentiment ook hoor michael buble vind ik zelf niet zo, wel goede nummers, zover ik ze ken hoor
whahaha nee er zijn nog vele freaks met jou hoor als je eenmaal vooraan hebt gestaan, wil je ook echt nooit meer zitplaatsen he
whahaha nee oneerlijk he.......maar ja, het zijn "bekenden" van RWnl...dus ja ieder heeft zn eigen robbiemaatje die die meeneemt, als ik kaartjes win, neem ik ook gewoon een goeie vriendin mee
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb net kaarten gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh....mennnnnnnnnnnnn wat ben ik blij......kan het niet geloven
Waaaahhhhhh!!!! Wat gaaf voor je!!!! Ik krijg echt alleen maar die irritante vent met zijn Helaas..... Het valt me wel op dat het dit keer gelukkig wel allemaal echte fans zijn. Alhoewel ik op het rwforum al las dat er op marktplaats een advertentie staat voor 2 kaarten a 350 euro per stuk!!!! Stelletje ongelofelijke @#$%@#@#%%!!!!!
@ fairytale die jammer helaas kerel heb ik de afgelopen dagen ook 100 keer gehoord, dus nog niet opgeven hoor, het kan zomaar gebeuren op welk rwforum lees/post jij dan? mss ken ik je van daar....zou grappig zijn ja aso hoor van die kaarten op marktplaats.........want niemand heeft nog daadwerkelijk kaarten in handen en zover ik heb gehoord is het ook allemaal strikt op naam, zowel via de phonehouse als 538
Ik zit op rwoforums.com, robbiewilliams.com. (Ben jij daar toevallig lolita?) Vroeger was ik admin op het robbiethrualens forum.
nee ik post zelf op robbiewilliamsnederland.nl en ik lees af en toe mee op robbiewilliamsfansite.com op rwnl zit trouwens ook een lolita, zij heeft maandagavond volgens mij kaarten gewonnen
Hoe gaaf is dat!!! Gefeliciteerd!!! Ik heb een paar keer geprobeerd maar heb op mijn werk Skyradio aan :x Dus kan ik niet meedoen. Ik ken ook meiden die hebben gewonnen, zo leuk voor ze. Ik ben in juni in de UK geweest voor TT concerten....ach ja jeugdsentiment
ja ik laat zeker weten hoe t was @ pris: ohhhhhhhhhhhhhhhh take that is idd jeugdsentiment, maar nog steeds geweldig.....ik denk dat dat een leven lang meegaat hoor hihihi