Misselijk=overgeven?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by puzzcat24, Jan 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik vroeg me af of je altijd moet overgeven als je "misselijk" bent...Ik ben misselijk met vlagen,maar hoef niet over te geven...

Moet wel elke 5 min eten anders word ik zo belabberd bah!

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

hoi hoi
    ik was wel misselijk maar heb nooit hoeven overgeven.
    het ging inderdaad meestal beter als ik een lichte maaltijd had gegeten.
    en dat dan meerdere keren per dag.
    groetjes
    diana

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nope, ik ben tot 17 weken misselijk geweest (was later wel minder dan in het begin, met 11 weken gingen de ergste klachten wel weg) maar heb maar 2 keer overgegeven.
    En ik ben goed misselijk geweest ;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Met vlagen echt kotsmisselijk geweest...maar nooit overgegeven.
    Tijdens de bevalling was ik niet misselijk maar moest ik daarentegen wel overgeven ;)
    Het hoeft dus niet samen te hangen :-D (gelukkig).
    Elmo

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik ben sinds een week van de misselijkheid af, maar weinig overgegeven. Moet zeggen dat ik misselijkheid veel erger vind, want je kan je echt goed beroerd voelen van dat gevoel.
    VSM mama granules en iets lichts eten voordat je je bed uitstapt, heeft bij mij goed geholpen.

Heb echt medelijden met vrouwen die de gehele zwangerschap hier last van hebben :eek:

6. Juniper

Juniper Actief lid

Aug 23, 2007
    372
    0
    0
    Ik ben goed misselijk en moet ook wel overgeven. Maar vraag me af of dat van de zwangerschap of van een buikgriepje komt...

7. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Bij Myrna was ik heel even misselijk van geurtjes maar daarna is over gegaan, nooit overgegeven enzovoort. Bij deze zwangerschap nog niks! Ben benieuwd of dat zo blijft ;) Geurtjes heb ik geen last van enzovoort, wel geinig!

8. puzzcat24

Op jullie banner staat 7 weken zwanger..Is dat met of zonder die eerste 2 weken?

9. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Sorry, hoe bedoel je?

10. puzzcat24

Je krijgt de eerste 2 weken gratis erbij zonder dat je technisch zwanger bent je weet wel vanaf je ongi tot je eisprong Dan ben je nog niet zwanger...Als je naar je gyn gaat voor een echo zal die die 2 weken eraf halen

11. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Ik had gerekend op internet dat ik nu 7 weken zwanger ben en bij assistente van verloskundige toen ik daar kwam voor een afspraak zei dat ik (mijne precies 5 weken en bij haar 4 weken en 4 dgn), dus ik heb me banner nog niet veranderd, dus ik zie het wel als ik echo heb gehad en dan hoor ik het wel wanneer ik precies uitgerekend ben ;)

12. puzzcat24

Hihih wat mij nou zo verrast is dat als ik die 2 weken eraf zou halen als ik zwanger ben Zou ik 1 week en 6 dagen zijn hihihihi Wat weinig whahaha

13. tienagemum

tienagemum Actief lid

Nov 18, 2007
    241
    0
    0
    student
    Neeh hoeft zeker niet!
    ik ben ook misselijk in vlagen geweest maar nooit moeten overgeven, ben ik wel blij om want ik haat het echt om over te geven!

Xx.

14. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

Jan 4, 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ik ben vanaf het moment dat ik me bed uit stap misselijk
    en dan ben ik maar aan het kokhalzen
    heel soms gal over geven
    maar vaak alleen maar kokhalzen

en het is helemaal hinderlijk als je ook nog eens moet boeren

ik hoop dat ik het niet de hele zwangerschap zo voortduurt
    het is absoluut geen fijn gevoel
    maar ik geniet toch
    ben te gelukkig
    :oops: :)

15. dennismartine

dennismartine Actief lid

Sep 11, 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi meiden,

Heb vooral gedurende de ochtenden last van misselijkheid.
    niet direct als ik uit bed kom maar meestal een 20 minuten later begint het. Hoef niet over te geven, eten helpt dan ook niet. Hopen dat het zo een keer over gaat.

Groetjes martine

16. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    ik ben ook steeds misselijk met vlagen, maar bij mij is het vaak aan t einde van de middag en de avonden meestal na het eten bah...

nog niet hoeven overgeven, wel kokhalzen.

17. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    1,263
    0
    0
    Noord-brabant
    ik ben eigenlijk de hele dag misselijk het is wel erger in de ochtend en avond, heb pas 1 keer moeten overgeven

18. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hier ook meerdere keren per dag misselijk, vooral in de avond. Heb tot nu toe gelukkig nog maar 1 moeten overgeven. Wordt erg beroerd van vleesgeuren. Hoop dat dit snel overgaat..

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik ben vanaf het begin eigenlijk bijna de hele dag door flink misselijk. De ene keer wat erger als de andere. ik geef niet over, maar kokhals des te meer. Van mij mag het zo langzamerhand wel eens wat minder gaan worden hoor.
    Wat betreft die 2 weken waar je het over hebt, die worden er bij de gyn en de vk ook gewoon bij geteld hoor. ze rekenen vanaf de datum van je laatste menstruatie

20. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    jaaaah dat heb ik ook, vleesgeur! bluuuhhggg! :(

Share This Page