Hallo dames, Ik heb een klein vraagje voor de ervaren meiden! Ik werd vanmorgen wakker en ben uit bed gegaan. Toen ik beneden op de bank zat, kreeg ik buikpijn. Het was geen harde buik, maar meer het gevoel van buikspierpijn na 200 sit-ups, zeg maar. Nu heb ik ook al enkele dagen last van steken in mijn vagina en pijn in mijn liezen en binnenkant van mijn bovenbenen. Nu weet ik dat dit kan duiden op het indalen van de baby. Weet iemand waar die (spier)pijn op kan duiden? Alvast bedankt! Liefs Isa
Ik weet niet hoe ver je bent, maar het kan inderdaad indalen zijn. Als je er niet echt gerust op bent of het gewoon zeker wil weten zou ik zeggen: bel even met je verloskundige of gyn. Die kan je vast gerust stellen.
Hoi, Ik zou het ook even overleggen met je VK, het kan ook bandenpijn zijn, maar steken in je vagina duid volgens mij inderdaad vaak op indalen van de baby. Gr, Manon
ja herken de pijn wel. Bij mij was de baby wel ingedaald nadat ik die pijn meerdere dagen heb gehad. Je kan het altijd even aan je vk vragen.
Sorry voor de late reacties, dames, Internet heeft er een tijdje uit gelegen i.v.m. verhuizing.. Ik ben nu 32 weken zwanger, dus het zou inderdaad het indalen kunnen zijn. Volgende week moet ik weer bij mijn VK zijn, dus dan kan ik het vragen. Bedankt voor jullie reacties!