ben ik zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sunlight, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo,

hier mijn verhaal en vraag!

vier maand geleden ben ik gestopt met de pil.
    heb drie maand elke keer een cyclus van 28 dagen gehad.
    werd elke dinsdag ongi, de laatste twee maand zelfs stipt om 6 uur smorgens! 30 oktber moest ik weer ongi worden, maar ben nu dus 8 dagen overtijd. heb 31 oktober een test gedaan deze was negatief!
    heb afgelopen dinsdag (dus een week overtijd) weer een test gedaan. deze was jammer genoeg weer negatief! :cry:
    ik heb last van krampjes in mijn onderbuik en heb ook last van mijn onder rug! ook ben ik bij vlagen misselijk, en mijn tepelhof word donkerder en groter!
    help wat moet ik doen? ben ik wel zwanger of zit het allemaal gewoon tussen mijn oren?
    :( :(

liefs annelies

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi annelies,

Jeetje lastig zeg! Het kan een half jaar tot een jaar duren voordat je natuurlijke cycles weer helemaal stabiel en regelmatig is. Het kan dus zijn dat je net in een lange cycles zit en dat je mense nog gaat komen.
    Maar het kan ook zijn dat je zwanger bent en je net wat te vroeg hebt getest.
    Wacht het nog af tot je volgende cycles, menstrueer je dan ook niet en heb je geen positieve test dan is het verstandig even contact op te nemen met je huisarts.

Succes! Imke

Deel Deze Pagina