hoort dit bij de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door knor1981, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Laatste weken veel stress gehad met werken. Moest minder gaan werken maar op het werk waren ze het niet eens met de nieuwe werktijden welke de arbo had voorgesteld.
    We hebben nu voor de komende drie weken (dan is mijn baas terug van vakantie) een schema gemaakt waar iedereen zich in kan vinden. Alles weer goed dus.

Nu word ik vanmorgen gewoon boos / verdrietig wakker. Had twee afspraken staan met vriendinnen vandaag maar heb nergens zin in. Heb ze afgebeld met de reden dat ik me niet lekker voel. Heb een gezicht dat opstorm staat en kan nergens blij van worden. Iedereen zegt dat je moet genieten van de zwangerschap maar tot nu toe voornamelijk stress gehad omdat ik met mijn rugklachten zat.

Zijn dit nu mijn hormonen die in de weg zitten vandaag? had gisteren nog echt zin in mijn afspraken.

Herkenbaar?

2. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ja heel herkenbaar hoor.
    Ik heb soms ook van die momenten overal boos om en niks helpt om me weer goed te laten voelen.
    Het enige wat je kunt doen is maar gewoon op je bank een filmpje gaan kijken ofzo en grote kans dat je humeur dadelijk ineens weer omslaat! ( dat heb ik wel altijd)

Deel Deze Pagina