Weet iemand toevallig hoe dit jurkje valt? Hij is perfect voor een bepaald feestje maar twijfel over de maat. Thanks!
geen ervaring, maar kan je m niet in de winkel passen? zit in dordt toch een H&M, ben er van de week nog geweest. Tegenover Xenos/Perry daar. En anders misschien in 2 maten bestellen en de verkeerde maat weer terug sturen?
Ja zou kunnen maar ik zag hem niet vorige week en nu heb ik geen zin om de stad in te gaan haha. Ik vind H&M echt lastig qua maten! Ik heb nu een L en een M besteld maar niet in dezelfde kleur omdat die er niet meer zijn en ik heb wel een voorkeur haha
Mijn vriendin heeft deze in een M. Weet niet wat je normale kledingmaat is? Haar normale kledingmaat is ook een M en deze zit/valt dus zoals haar normale maat.
Ik heb normaal een L volgens mij (ben net 10 kilo afgevallen en nog bezig) Dat maakt het ook zo lastig!
Heb je afgelopen tijd al eerder iets besteld bij de H&M? Als je weet hoe dat ongeveer viel, dan zou ik dit jurkje in diezelfde maat bestellen.
Ja ik heb nu een L aan maar die zit goed tot ruim, alleen op mijn armen niet maar ja, die zitten niet aan dit jurkje haha
xenos zit toch daar op de hoek met die roltrap? ja ok beetje ruim genomen maar weet ff geen andere winkel die daar nog meer zit kom er zelf niet vandaan, schoonmoeder heeft een zaak in de stad daar, vandaar dat ik het een beetje weet
Nee dat is Perry Sport. Xenos zit zo'n 5 minuten verderop. Maar maakt niet uit! Welke zaak is het als ik vragen mag? Altijd leuk om te weten natuurlijk.
ik weet niet hoe hij valt maar wil je erop wijzen dat bestellen gewoon doodleuk 2 weken kan duren eer je het krijgt! suc6