hoi beeb dronk 3 weken geleden ineens zeer slecht, soms maar 500 cc omdat ie alles wilde volgen en zien... vervolgens haalde ie het de week erna ruimschoots in, kwam ineens weer voor een nachtfles waardoor we echt op 7, 11, 15, 19, 23 en 03 uur zaten, flessen van 180/6 gingen schoonop (krijgt voorverteerde voeding, mag over de liter van de kinderarts) Sinds deze week is het drinkgedrag weer helemaal normaal nu is het slapen aan de beurt... DRAMA! Eerst legden we hem na de fles van 19 uur op bed, niets aan de hand, soms babbbelde ie nog wat in zijn eentje en viel in slaap. Nu is het krijsen krijsen en krijsen... ben absoluut niet van het laten huilen en we vissen hem dan uit bed, en pas als ie half met zijn ogen wegdrait kunnen we hem wegleggen. overdag soortgelijk ritueel, na 23 uur niets aan de hand. Hij is 19 weken... Ik weet het, het is sowieso overduidelijk sprongetjes tijd, kan en doet en "zegt" opeens veeel meer... hoort dit er ook bij? We hadden hem net zover dat ie "alleen" ging slapen en ben zo bang dat ie straks alles kwijt is....
Klinkt inderdaad als een sprongetje.. Helaas, kan je verder niet helpen. De enige symptomen die mijn zoontje heeft is "Mamaaaa!" Als ik het goed begrijp moet het met een paar dagen wel weer over zijn. Sterkte ermee
t hoort er helaas allemaal bij...noa zit nu geloof ik ook in een sprongetje en het slapen snachts is weer feest///van 3 tot 4 is ze klaarwaker en aan het kletsen...paar weken geleden wilde ze ook weinig eten...vooral op het kdv waar ze dr ogen niet van de andere kindjes kan houden....t hoort erbij dus maak je geen zorgen komt vanzelf weer goed..en dan zijn ze weer n tijdje voorbeeldig....en dan komt er weer een sprongetje...en zo gaat het nog wel eventjes door... succes!
hey hoi, hier hetzelfde even in slaap vallen en dan wakker worden en krijsen, huilen helemaal overstuur ik hoop maar dat het snel voorbij is! Henriette
Hier dus ook sinds paar dagen, denk inderdaad die verrekte sprongetjes haha! Als het na paar dagen opeens weer over is, kun je denk ik wel met zekerheid zeggen dat t sprong is geweest.. Maarja hoelang die duren is bij iedereen verschillend.