Van waterval tot sahara...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nickyhartje, 24 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nickyhartje

14 feb 2017
    88
    53
    18
    Ik heb het al wel vaker opgemerkt bij mezelf en ik vraag me af of het normaal is.

Bij het vrijen ben ik in het begin een waterval. Zo nat als een dweil om het maar even boertig uit te drukken, het lijkt net of ik daar beneden gewoon hardstikke aan het zweten ben tijdens het voorspel, zo erg is het.

Naar het einde van de vrijbeurt toe droog ik helemaal op en begint het zelfs wat pijn te doen. Mijn man gaat dan ook wat minder soepel naar binnen bij het bewegen, het schuurt wat meer zeg maar. Omdat het dan vaak ook niet lang meer duurt eer mijn man klaar is, bijt ik altijd even op mijn tanden want om nou hiervoor te stoppen en voor een minuutje nog glijmiddel te gaan smeren, dat vind ik een beetje stom (we hebben dat trouwens niet eens in huis).

Klinkt dit symptoom iemand bekend in de oren?

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    kom je soms eerder klaar dan je man? ik merk dat als ik zelf klaar ben de boel inderdaad opdroogt (lekker verhaaltje weer)..

3. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Lekker sappig toppig (pun intended). ;) Eerder klaarkomen verergert de boel bij mij enorm, net alsof mijn lijf dan zegt: stop er maar mee... Maar ik heb het ook als het vrijen wat te lang duurt hoor. In het begin is er geen houden aan de stroom dus extra glijmiddel: NEEE... maar na een tijdje droogt het bij mij ook op. Gek genoeg is dat dan wél vaak weer positief voor mijn man, blijkbaar is het dan wat makkelijker voor hem om te komen als het droger is. Dusssss ja, ik herken het, en ik zeg er vaak ook niks van. Gewoon even op de tanden bijten.

4. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Bij mij gaan hier een berg alarmbellen rinkelen, dit was de start van mijn vaginisme. Door omstandigheden werd ik ook richting de seks steeds een beetje meer droog waardoor het zeer deed. Gevolg was idd dat ik op mijn tanden ging bijten, dat laatste stukje nog maar even... het droger worden begon echter steeds eerder, doordat mijn lijf leerde dat er pijn bij kwam kijken.
    Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk was seks geen optie meer bij ons en hebben we ruim6mnd therapie gehad om weer vertrouwen in mijn lijf te hebben. Belangrijkste wat ik heb geleerd is nooit meer op mijn handen bijten, er ligt altijd een tube glijmiddel klaar. Ondertussen al 2jaar niet meer gebruikt overigens.

5. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Ik herken het niet. Maar waarom niet alsnog gewoon glijmiddel gebruiken ook al is dat dan maar voor 1 a 2 minuutjes? Dat is zo gebeurd. Beter dat dan dat jij pijn krijgt toch? Sensilube is hele fijne glijmiddel. :)

6. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.294
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Ik heb er zelf geen last van, maar ik heb mogelijk wel een uitleg voor je:

De fases van s.eksualiteit zijn op te delen in verlangen, opwinding, plateau en o.rgasme (en als einde ontspanning). Ik voeg wat puntjes toe zodat het allemaal mag op zp :). Deze site geeft uitleg, maar je kunt er op door-googlen: https://www.seksualiteit.nl/zin-lust/opwinding

In de fase van opwinding vindt jouw 'waterval' plaats, zoals ik het daar lees. Blijf je echter langer 'hangen' in de plateau fase, dan kun je weer droger worden. Dit ondanks dat je dus wel geniet. Te droog kan pijn geven.
    Ik heb in jouw post niet gelezen over de ervaring van o.rgasme. Je kunt daarna namelijk weer terugkomen in de plateau fase, en alsnog ook weer droger zijn. Niks raars dus, maar pijn is niet fijn voor jou of jouw partner.

Ik zou wel even pauzeren en een glijmiddel gebruiken. Jij hebt geen pijn en jouw man kan nog fijn even 'zijn gang gaan'. En wellicht bereik je nog een hoogtepunt extra ;). Voor jullie beide fijn!

7. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Heb daar zelf gelukkig geen last van, maar word al naar van het idee. Ik zou als ik jou was echt voor glijmiddel gaan. En anders gewoon vanaf het begin al. Vrijen hoort voor beiden fijn te zijn, dus ook voor jou.

Deel Deze Pagina