noa kan ik ook niet meer normaal verschonen, maar een speeltje of de borstel in de hand en ze is wel eventjes tevreden.
mmm mijn stenen elandjes waren me toch te dierbaar om te laten staan, want niks leuker om alles wat op tafel staat eraf te gooien, en aangezien ik plavuizen heb staan de elandjes nu op de kast. hij moet het wel leren, maar liever zonder scherven......
haha ja ok das waar maar ik heb gewoon een standaard met waxinelichtjes op tafel een afstandbediening glazen drinken enz. dus niks kostbaars ofzo haha ja dan begrijp ik t als je t eraf zet maar hoe meer ik hier opnieuw blijf zeggen NEE hoe meer yessin t begrijpt.... telkens als hij nu aan tafel gaat zitten om wat eraf te pakken schud hij zelf zijn hoofd al nee en kijkt hij mij aan ...dan bevestig ik t nog eens en kruipt hij weer weg....
In de ouders van nu (vandaag hier in de bus gevallen) staat een artikel over het opvoeden, vooral met het afleren van dingen waar ze niet aan mogen komen en wat gewoon niet mag hoe je het kan aanpakken! Vond het erg interessant om te lezen en gelukkig voor mij was de aanpak wat daar beschreven werd hetzelfde als hoe ik het nu hier aanpak
nee hier geen last eigenlijk (*klopt af*) Het enige wat ze doet is haar voetjes proberen los te maken van mijn handen.. is ook niet altijd handig maar is wel te doen.. heb niet echt tips..ja mischien een flesje drinken geven tijdens het verschonen.. verder geen idee..
mmm hier kijkt hij zo van mag niet he.... probeer t lekker toch maar ik waarschuw 3 keer en bij de tweede zeg ik dat hij in de box moet. na 3 keer achter elkaar de box in drong het woordje nee toch wel beter door haha. (box met speeltjes is even lekker alleen spelen, box zonder speeltjes is stouthoekje)