hoort dit er bij?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 78Daantje, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Daantje

78Daantje Lid

12 apr 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vrijdag en zaterdag een positieve kv test gehad. mijn cyclus was erg onregelmatig, dus wist eigenlijk niet zo goed wanneer ik nou moest testen.....ik heb nu ook echt een beetje ongigevoel.
    Vanmorgen met plassen ook veel slijm....is dit normaal bij een beginnende zwangerschap (ik zit net inde 5de week denk ik.)

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Veel slijm en afscheiding is normaal. Ook dat je een beetje pijn onder in je buik kan hebben. Alles moet even wennen aan de nieuwe situatie.

Gefeliciteerd!!!

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

De afscheiding is normaal al kan het soms een beetje 'griezelig' zijn.
    En de buik kramp is ook niks om je druk over te maken.
    Ik heb het bij beiden zwangerschappen heel heel erg gehad in het begin, echt zo erg dat ik er soms krom van stond. Het komt allemaal door de groei en het verschuiven van organen in het begin.
    Eentje is al 15 maanden nu en de ander zit inmiddels alweer 23 weken in mijn buik. ;)

En nog gefeliciteerd he!

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    maak je niet druk hor!
    afscheiding is heel normaal! hoort er allemaal bij! en die ongi gevoeltjes ook! als je bij verschillende topics kijkt, zie je dat staan!
    zelf ben ik bijna 7 wk en heb t nog steeds! en t schijnt dat het nog wel even blijft! (en straks wordt het banden pijn!)

ooooh en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Jahoor! Allemaal normaal!

Kan zelfs nog wel erger worden de hoeveelheid slijm... De steekjes en krampjes heb ik nu ook nog af en toe!

Gefeliciteerd!!

6. 78Daantje

78Daantje Lid

12 apr 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal!
    Het is de derde en ohhh wat kan je je onzeker voelen zeg!
    Ik kan het ook niet bevatten.....
    Ga ook ineens vanalles bedenken....hoe moet dat met de auto, met de 2 andere kinderen, die zijn "al "6 en 8.....is het leeftijdsverschil niet te groot.....allemaal beren op de weg!

7. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0

ik heb ook veel slijmen ...
    en de krampjes komen en gaan.
    mijn zoontje is ook al 6 . gaan ze alles veel bewuster meemaken zeg ik dan :)

8. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ik had hetzelfde! Voelde me nog tot in de 12e week soms alsof ik elk moment ongesteld kon worden, maakte me daar ook altijd wat zorgen om maar hoorde overal dat het gewoon erbij hoorde!

9. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja hoor, ik had ook veel slijmverlies de eerste weken. Nu zelfs nog heel veel witverlies.

Deel Deze Pagina