Hongerrrrr!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bueno, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net 5 weken zwanger en ik heb alleen maar HONGER!! Ik denk de hele dag: wat zal ik nu eens eten? Maar ja, kwil natuurlijk niet dichtgroeien, dus dan kies ik weer heel verstandig voor een appeltje of een nectarine.. Maar ik wil helemaal geen fruit eten, ik wil doritos met dipsaus en knakworst!!!!:D Zo.. dat moest ik even kwijt. Nog iemand met deze frustratie?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Uhhhm bij zoonlief wel gedaan,at alles waar ik zin in had.
    Was toen wel een stuk jonger als nu. (ben nu ook nog jong maar was toen 18 en nu 25)
    Nu let ik er dus wel op en neem vaker een stuk appel dan een stuk chocolade.
    Wil gewoon niet Te veel aankomen door het snoepen.

3. jitsie

jitsie Lid

15 aug 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij alle zwangerschappen tot nu gehad, dat verschrikkelijke hongergevoel...kon ook de hele dag wel eten... ben nu 6 wk zwanger, en hongergevoel begint weer te komen.
    net paar broodjes gehad, maar er kan nog meer bij... snachts word ik wakker met het idee om lekkere kip te eten... maar dat doe je natuurlijk nie, dus maar paar beschuitjes met kaas...

straks maar ff naar de winkel voor wat fruit en tomaten,daar heb ik ook ontzettend veel zin in.. jammie

4. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh, zo herkenbaar! Ik ben een week of 6 zwanger en ik heb zo'n zin in een frikandel met mayo, en chips, en....In ieder geval geen fruit of iets anders gezonds. Ik probeer me in te houden maar tis wel moeilijk :)

5. Loesje88

Loesje88 Lid

16 aug 2012
    67
    0
    0
    Ik had dat rond 5 weken.. nu nog wel eens maar nu ben ik zo vaak misselijk dat ik niet aan eten kan denken.. nu trouwens wel weer honger.. en denk dat ik maar gauw een cracker met kaas ga eten, voor ik weer misselijk wordt..
    heb trouwens al zoveel licht verteerbaar voedsel aangeschaft dat mn kast uitpuilt! omdat ik steeds zin heb in andere dingen.. waren het eerst crackers met kaas.. dan beschuit met suiker.. dan weer crackers.. :s

6. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Haha, zo herkenbaar! Constant zin in lekkere dingen!

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Haha gewldig om te lezen! :D

8. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hier ook alleen maar honger en het liefst zo gekruid mogelijk. wordt snachts zelfs wakker met de geur van lekkere frietjes in mijn neus. en ohhh die kroketten hahahah.
    ik ben bij de vorige zwangerschappen ook best veel aangekomen door mijn eet sessies.

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha hier ook 5 weken en hongerhongerhonger daarbij ook uitgeput trouwens :D kan nu al niet zonder middagdutje... :)

10. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nou gelukkig, zo te lezen ben ik dus niet de enige :)
    Ik probeer me wel heel erg te beheersen, maar fruit heb ik gewoon echt niet altijd zin in. Na 2 stukjes fruit heb ik t wel weer gehad zeg maar..
    Ik denk dat ik maandag maar weer eens komkommers en worteltjes ga kopen, kan ik daar mn knaagfrustratie ook op los laten..
    Ik kan ook gewoon niet niet eten, want als ik niet eet en ik krijg echt ergere honger dan word ik misselijk..

Maar ja, ik had me voor mn zwangerschap eigenlijk voorgenomen om noooit te gaan klagen, want ben al heel blij dak zwanger ben!! En toen ik niet zwanger was en anderen hoorde klagen dacht ik altijd: zeur niet, jij bent tenminste zwanger!

Maar ik moest t toch ff kwijt.. ;) hihi

11. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Heb er helaas de hele zwangerschap al last van. Vooral Frieten met ketchup. Heerlijk. Savonds kan ik soms niet slapen en wil ik gewoon eten. Mijn maag die kan echt knorren, alsof ik de hele dag niet heb gegeten.

Wel vertellen dat ik een stop heb gehad. Ergens rond 20 weken is het minder geworden; NU is het weer terug. Enkel savonds hoef ik niet op te staan.

Maar ach de kilo zijn er natuurlijk wel bij! 15 kilo in een kleine 7 mnd!

12. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik gisteravond ook!! Ik ging rond 22.30 uur naar bed en toen stond ik rond 00.00 uur op voor een plasje en mijn maag knorren!!! Niet normaal meer!! Ik kon toen ook niet meer slapen, wat een honger, pfff... haha..
    15 kilo is nog netjes toch? Ik heb gehoord dat je gemiddeld in een zwangerschap 20 kg aankomt.. Dus je hebt nog 2 maanden voor 5 kilo :p

13. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    @Ts, grapjas.

Ik zat te kijken bij de tôpic hoeveel weken zwanger en bijgekomen. Wat schrok ik!! Sommigen zijn maar 10 kilo bijgekomen en al 38 wkn! hahahah, Maar misschien komt het wel door die honger.

Ach achteraf zullen we wel 'extra' borstvoeding geven. Om die kilo's weg te werken.

Wel zeggen, ik geef gewoon toe aan mijn honger.

14. happysunshine

19 jul 2012
    69
    0
    0
    Ik eet de hele dag door en het liefst hartige dingen maar ook wel fruit (alleen dat vult niet zo).. Moet niet aan zoete dingen denken (blegh) Hoop dat dat hongergevoel gauw overgaat vind het wel vervelend dat ik op die manier de hele dag met eten bezig ben ;) Wil ook niet klagen maar het is toch apart dat je lichaam zo verandert, maar het hoort er allemaal bij zeggen ze ;)

15. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja t kan echt onwijs verschillen hoor! Een vriendin van mij is maar 8 kilo aangekomen in haar zwangerschap!! En mn zus 35 kg!!!!!:$ Pfff, dat laatste wil ik wel echt proberen te voorkomen hoor...

Ik heb trouwens ook nog iets anders 'vreemds'. 's Morgens sta ik op met een mooi redelijk plat buikje en in de loop van de dag blaas ik echt enorm op, maar echt ENORM! Nou eten wij meestal tussen de middag warm en na de lunch groeit en groeit mn buik en t einde vd middag zie ik eruit of ik 5 maanden zwanger ben ipv 5 weken!!:)

Iemand hier ook last van toevallig?? Ik moet deze zwangerschap redelijk veel medicijnen bij nemen (gezien mn geschiedenis) en vraag me af of t aan mn meds ligt of dat dit normaal is..
    Ik kan me van mn vorige zwangerschappen herinneren dat ik t een beetje had, maar nu is t echt extreem!

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ohhh gelukkig! Ik ben niet alleen. Ik kan de hele dag alleen maar aan eten denken :( Word er gek van! Wil echt niet dichtgroeien dus ik hou me in. 'Hopelijk' word ik nog misselijk binnenkort, dan gaat die honger mss weg. Ik weeg al 110 met 1.80 dus ik wil écht écht écht!! geen 10 kilo zijn aangekomen straks :(

Ik heb nu trek in frikandel speciaal, een fish filet van de mcdonalds, broodje ei met mayo, tomatensoep, spaghetti, pizza... En het is nog maar 10.30 :x

Oh bij mijn beide jongens ben ik maar 7-8 kilo aangekomen in de hele zwangerschap, dat is natuurlijk luxe, maar toch.

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wil je niet ontmoedigen, maar van borstvoeding krijg je hongerrrrrr :D

Ik viel d'r niks van af. De 1e 16 mnd bv gehad en de 2e nu 13 maar die is er een beetje klaar mee nu (jammer!!)

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heeeeeeeeeeel herkenbaar!
    In het begin heel erg gehad, nu nog met tijden niet en dan ineens weer een week wel. Heb dan het idee dat de kleine aan het groeien is of....maar ik moet dan echt eten, ook al is dat om 5 uur midden in de nacht, kan dan van de honger niet meer slapen.

19. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik heb er ook last van, alleen als ik niet eet word ik hartstikke misselijk. Ik word 's nachts wakker en dan moet ik gewoon wat eten anders word ik misselijk, en als ik 's ochtends niet meteen wat eet terwijl ik nog in bed zit moet ik meteen spugen. Vind het super irritant. En het erge is dat fruit ofzo dus helemaal niet vult, ik zit de hele dag aan de boterhammen enzo

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben trouwens nooit misselijk geweest of ook maar iets gemerkt dat ik zwanger was, alleen dat honger gevoel.
    En met al mijn Gé-eet ben ik nu pas 600gram aangekomen.

Deel Deze Pagina