hallo dames, Ik ben bang dat er niet veel mensen zullen reageren want ik heb iets geks en denk niet dat het regelmatig voor komt ofzo... Ik heb al een paar weken een raar soort van tintelend gevoel onder mijn rechter borst...doet geen pijn en het is ook niet contstant...maar als ik het voel is het een irritant gevoel.. Ik ga het bij de volgende controle ook maar even bij de vk vragen maar ben bang dat ze het niet zal weten.. Nu denk ik zelf dat het een zenuwtje is dat een beetje knel zit.. Toch maar even de vraag...zij er meerdere die dit hebben of ben ik echt de enige met dit rare kwaaltje? thanx! Deze vraag heb ik onder het topic zwanger geplaatst en nog 1 iemand heeft er last van maar haar vk en bewegigingstherapeut heeft er geen antwoord op kunnen geven... Ben al een soort van blij dat ik niet de enige ben! Nu ga ik het ook volgende week vragen aan vk en fysio.. maar ben bang dat zij het ook niet zullen weten... Heel misschien dat jullie hier antwoord op kunnen geven? Of dat jullie het misschien weleens eerder hebben gehoord van vrouwen? Zelf hebben we het idee dat er misschien een zenuw knel zit door groei baarmoeder of het kindje dat er tegen aan leunt/schopt? hopelijk weten jullie het antwoord en zoniet dan begrijp ik dat ook want volgens mij is het niet een doorgaans kwaaltje alvast bedankt!!!
Hallo Liz. Ik heb het ook nog niet eerder gehoord. Maar als ik er over nadenk denk ik inderdaad dat er een zenuw of spiertje bekneld zit. Ineke.
Nou iig bedankt! Er zijn er meer die het hebben dus ben gelukkig niet de enige haha.. maar maak me er voor de rest ook geen zorgen om...was gewoon benieuwd en ja dat is idd ook het enige wat ik kan bedenken..denk gewoon zenuw die af en toe een beetje bekneld raakt! iig bedankt voor de reactie!!!