hoevaak wassen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by abbey, Jul 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    hallooo daar!

ik heb bijna alle kleertjes die ik heb gekocht en gekregen al uitgewassen..kon mn nesteldrang niet bedwingen haha :) maar moet ik et voor de bevalling allemaal nog een keer uitwassen of is 1x genoeg??de kasten zijn uiteraard schoon waarin de kleertjes komen te liggen maar ik vroeg me af of 1x genoeg is...

2. Alita

Alita Niet meer actief

vindt ik wel....waarom ook niet eigenlijk hahahah

3. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    haha jah weet ik niet..echt raar het is mn 2e en bij de 1e had ik deze vragen gewoon helemaaal niet..dan dacht ik ach ik doe gewoon wat goed is..en nu is t totaalll anders..meeer veeeeeeeeeeeel meer last van nesteldrang haha :) zou et zijn omdat t nu een meisje wordt haha :) geen idee..

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja zal vast isje nesteldrang meid hahaha

5. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb alles 3 keer uitgewassen...
    klink raar 3 keer maar liever te veel dan te weinig...

ik zal als ik jou was gewoon de laatste maand van je zwangerschap alles nog ff snel laten uitwassen...

en als je dan geen zin in strijken heb roep je je moeder of schoonmoeder der ff bij of een vriendin of zo die het dan voor je kan strijken....

6. misa

misa Niet meer actief

1 keer is genoeg hoor! ;)

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Eén keer is genoeg hoor. En wil je het zekere voor het onzekere nemen dan leg je de gewassen kleertjes in plastic zakken in de kast. Dan liggen ze stofvrij. Het handigste is om kleertjes gewoon met een week of 36-37 te wassen.

8. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

Jun 13, 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    1x is echt genoeg;)

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou het ook niet vaker dan 1x wassen... zonde van de kleertjes als ze er al enigszins afgewassen uitzien, zonder dat ze gedragen zijn...

10. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    denk ook dat 1x genoeg is...zonde als je het zo vaak doet, dan zijn ze al vaal voordat de baby het aan kan hahaha

11. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    oke laat ik mn nesteldrang dan maar proberen te onderdrukken en dan inderdaad ook maar 1x te wassen haha :)

12. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    1x wassen is genoeg en anders idd in zakken stoppen.

13. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

Dec 23, 2009
    1,000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook maar 1 keer gewassen. En de nieuwe kleren even op kort programma. Weet dat de kraamverzorgsterde kleertjes die ik kreeg bij de vorige deed ze even een handwasje en ze zei dat het al voldoende was.

Share This Page