hallooo daar! ik heb bijna alle kleertjes die ik heb gekocht en gekregen al uitgewassen..kon mn nesteldrang niet bedwingen haha maar moet ik et voor de bevalling allemaal nog een keer uitwassen of is 1x genoeg??de kasten zijn uiteraard schoon waarin de kleertjes komen te liggen maar ik vroeg me af of 1x genoeg is...
haha jah weet ik niet..echt raar het is mn 2e en bij de 1e had ik deze vragen gewoon helemaaal niet..dan dacht ik ach ik doe gewoon wat goed is..en nu is t totaalll anders..meeer veeeeeeeeeeeel meer last van nesteldrang haha zou et zijn omdat t nu een meisje wordt haha geen idee..
ik heb alles 3 keer uitgewassen... klink raar 3 keer maar liever te veel dan te weinig... ik zal als ik jou was gewoon de laatste maand van je zwangerschap alles nog ff snel laten uitwassen... en als je dan geen zin in strijken heb roep je je moeder of schoonmoeder der ff bij of een vriendin of zo die het dan voor je kan strijken....
Eén keer is genoeg hoor. En wil je het zekere voor het onzekere nemen dan leg je de gewassen kleertjes in plastic zakken in de kast. Dan liggen ze stofvrij. Het handigste is om kleertjes gewoon met een week of 36-37 te wassen.
ik zou het ook niet vaker dan 1x wassen... zonde van de kleertjes als ze er al enigszins afgewassen uitzien, zonder dat ze gedragen zijn...
denk ook dat 1x genoeg is...zonde als je het zo vaak doet, dan zijn ze al vaal voordat de baby het aan kan hahaha
oke laat ik mn nesteldrang dan maar proberen te onderdrukken en dan inderdaad ook maar 1x te wassen haha
Hier ook maar 1 keer gewassen. En de nieuwe kleren even op kort programma. Weet dat de kraamverzorgsterde kleertjes die ik kreeg bij de vorige deed ze even een handwasje en ze zei dat het al voldoende was.