Hoi hoi, Halverwege 2006 begon de pijn in beide armen, polsen en handen. Ook pijnlijke nek, en spanningshoofdpijn. Dat laatste is nooit meer overgegaan, het andere wel, al blijft het een zwakke plek. Ben wel secretaresse kunnen blijven en computerwerk kunnen blijven doen, maar heb een parttime baan, fulltime zal niet meer lukken. Maar ik ben al hartstikke blij dat het nu goed gaat. Maar nu ben ik zwanger en sinds een paar dagen merk ik dat mijn polsen en pink een beetje tintelen. Ik word hier heel erg bang van. Ik wil niet weer die pijn zoals in 2006. Heb gisteravond al heel erg zitten huilen en depressief gevoel, net als toen. Morgen ga ik naar de vlos en dan ga ik het ook op tafel leggen. Maar zijn er hier meiden die dit nu ook hebben? Hoe is het verloop? Loopt het altijd uit op erge pijn en dat je straks niets meer kan? Wat kun je eraan doen?
Echt vervelend zeg! Bij n zwangerschap hou je meer vocht vast, dit is nu dus ook het geval en krijg je het carpale tunnelsyndroom. Sommigen voelen alleen tintelingen, doof gevoel (dit had ik) en sommigen moeten braces in bed dragen en hebben echt pijn. Na de zwangerschap is het ook meteen weer over. Heel veel sterkte/succes verder!