hoort dit er ook bij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door patriciaax3, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriciaax3

    patriciaax3 Actief lid

    20 nov 2009
    354
    0
    16
    hoi allemaal,

    ik heb heel erg last van mn ribben. ik kan niet eens diep inademen, dat doet gewoon teveel pijn. komt dit misschien door de warmte van vandaag en hoort het gewoon bij de zwangerschap of moet ik de dokter eens bellen?

    groetjes
     
  2. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik heb het zelf ook, en heb het vandaag voorgelegd aan mijn vk die zei dat het er bij hoort en dat je goed op je houding moet letten dusniet te veel in elkaar zitten.
     
  3. patriciaax3

    patriciaax3 Actief lid

    20 nov 2009
    354
    0
    16
    oke, dankjewel!
     
  4. NoessePoes

    NoessePoes Actief lid

    8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Ik had vandaag ook veel last van mijn ribben net of er een strakke band om zat/zit.... net toevallig even verloskundige gezien en ze vroeg hoe het ging (omdat ik nu bij de gyneacoloog loop in t ziekenhuis) ik zei vandaag me niet lekker te voelen door dat gevoel van die strakke band ben ook heel erg zweeterig en licht in m'n hoofd... Maar ik ben juist blij omdat gisteren in het ziekenhuis m'n bloeddruk na maanden eindelijk niet meer hoog is!! maar nu dit weer... De verloskundige zei mij als ik er zoveel last van blijf houden vanavond omdat t dan weer wat afkoelt dat ik toch even naar t ziekenhuis moet bellen... weet t ook niet meer hoor ze worden gek van mij daar haha:D zij zegt nee hoor daar zijn ze voor!!!

    Dus wat ik jou wil zeggen als je iets niet vertrouwd altijd even de VK bellen!! sterkte
     
  5. patriciaax3

    patriciaax3 Actief lid

    20 nov 2009
    354
    0
    16
    Ja, het zit me toch niet helemaal lekker. Voel me altijd pas zekerder als ik even heb gebeld :D als het dit weekend nog niet over is bel ik wel even..;)
     
  6. douglas84

    douglas84 Fanatiek lid

    17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb elke avond last van steken in mijn ribben aan de rechterkant. Zowel voor als achter. Volgens VK zijn het de organen die er tegen aan drukken. Als je kindje al gedraait is en dus met hoofdje naar beneden ligt kan het zelf gekneudse ribben veroorzaken door het schoppen!
     
  7. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook al weken last van mijn ribben. Sommige dagen kan ik zelfs niet meer goed ervan liggen. Het hoort erbij en schijnt beter te gaan als je kleine is ingedaald.
     
  8. patriciaax3

    patriciaax3 Actief lid

    20 nov 2009
    354
    0
    16
    Hm, nou ik vind het maar niks. Kon vannacht niet eens op mn zij liggen :( en lachen doet zeer, niezen, hoesten, diep ademhalen. Zucht ;)
     

Deel Deze Pagina