Hoi, Sinds een week of 2 erg veel last van mn borsten, soms wat misselijk, veel afscheiding en maar heel kort ongesteld geweest. Dus testje gedaan.. Vaag streepje, ik moet goed kijken om het te kunnen zien en te onduidelijk om op een foto te krijgen. Dus paar dagen later nog maar een testje. Zelfde verhaal. Inmiddels 4 testen gedaan over 2 weken tijd met zelfde soort streepjes. Streepjes lijken wel roze te zijn. Paar maanden geleden hetzelfde gehad. Zelfde soort streepjes op verschillende soorten testen. Toen ben ik uiteindelijk een keer goed ongesteld geweest en heb daarna nog getest maar toen bleef tie gewoon wit. Ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken. Ik ben aan de pil en ben deze niet vergeten maar door rare doorbraakbloedingen in november/december en vanwege een hele stressvolle en verdrietige periode ben ik bang dat de pil niet goed gewerkt heeft. Dus mijn vraag is, wat moet ik van deze streepjes denken?
Goedenavond, ik kan me voorstellen dat dit je onzeker maakt. Toch verwacht je als je zwanger zou zijn, dat de testen oplopen. Ik denk dat het toch een indroogstreepje is. Blijf je echt twijfelen door de klachten die je hebt, dan zou ik je adviseren langs de huisarts te gaan. Door een bloedtest kan een zwangerschap bevestigd worden of indien deze test negatief is, ben je echt niet zwanger. Succes! Groetjes Monique
Hoi Monique, Bedankt voor je reactie. Ik snap alleen niet hoe ik dan op alle testen (6 in 2 weken tijd van 2 merken) indroogstreepjes krijg die binnen de tijd zijn verschenen. Dat kan toch alleen als je na een bepaalde tijd kijkt? Groetjes, Roos
Het is vreemd. Alleen als je zwanger bent, verdubbelt het hcg zich elke 48-72 uur, dus dan verwacht je oplopende testen. Succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Groetjes Monique