Ben ik de enige...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Allahinkulu, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Die absoluut geen enkele broek die ook maar ietsjes 'strak' zit kan verdragen?
    Zelfs mijn zwangerschapsbroek word ik gek van.
    Alles maar dan ook alles zit me te strak en heb het idee dat het vreselijk op mijn buik drukt. Ook precies op mijn blaas lijkt wel dus ik moet er steeds van naar de wc.
    Ik heb toevallig vorige week een pyama gekocht speciaal voor zwangeren en voor na de bevalling voor de bv (zitten in het thshirt twee gaten (die je niet ziet hoor :p) om dus de borst te geven.

maar die broek is dus de enige broek die een beetje lekker zit en rekbaar. maar kan moeilijk de hele dag in mijn pyama lopen. En heb er ook maar een e hij zal toch gewassen moeten worden :p(was behoorlijk duur)
    Ben ik abnormaal of hebben meerdere vrouwen dit?

2. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    You are not the only one. Ik heb dat ook, met broeken, strakke truitjes en ondergoed. Het voelt heel onprettig aan als het te strak zit, zeker met bepaalde stoffen. En ik heb ook het idee dat het niet goed is voor mn baby.

Gewoon lekker losse soepele kleding dragen!

3. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik herken het zeker, het ligt er ook wel aan hoe hoog je buik zit en die zit bij mij inderdaad vrij laag. Ik heb bij de H&M een joggingbroek gekocht (wel positie) die zit echt heerlijk, absolute aanrader! en verder draag ik het liefste jurkjes met een zwangerschapspanty of legging, misschien ook een idee?

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb het ook, savonds zit ik vaak lekker met blote buik op de bank, trui omhoog broek stuk omlaag (net onder de buik) even ""uitbuiken""

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ik moet de broek echt over mijn reet trekken wil ik me relaxed kunnen voelen zeg maar.
    Vooral als ik op en stoel zit word ik gek van mijn broek.

Ik woon niet in nederland dus kan helaas niet naar de hm om dat aan te schaffen..maar anders zou ik het zeker doen.
    heb wel een zwangerschapsbroek van de prenatal..die heb ik ook vaak aan..maar zit ook niet super comfortabel.

6. Niet meer actief

Hier nog een! Zit het liefst dehele dag in mn joggingbroek en savonds in mn blote buik hahah

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    same here, al een paar weken en ben nog maar 11 weken.....

8. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb een heerlijke positiebroek die meerekt...ideaal.
    Ik moet m wel wat vaker ophijsen omdat ie eigenlijk ietsjes te groot is maar dat boeit me niks.

Zodra ik thuis kom gaat direct mijn joggingbroek aan...heb er 3 dus nooit te kort ;)

9. MissC

MissC Actief lid

10 okt 2008
    124
    0
    0
    Belgie
    hey ik zie dat je in istanbul woont! ik woon ook in istanbul :)

10. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Haha, zo doe ik dat ook. Nou komen de meeste truitjes niet lager dan mijn navel meer en mijn broeken moet ik zoiezo op zijn laagst hebben zitten maar savond op de bank dan ga ik lekker zitten genieten van het uitbuiken met blote buik en de kleine een beetje pesten : )

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    MissC:kadiköy toch? :)

Nou blij om te zien dat het niet aan mij ligt hehe..
    Ik denk dat ik binnenkort maar opzoek ga naar nog een zwangerschaps jogging/pyama broek. Want het begint hier snachts ook echt koud te worden en moet echt een broek aan..maar als niets lekker zit en die ene broek net in de was zit..
    Ik had vannacht een driekwarts broek van mijn man aan hihi..maar als ik opsta om naar de wc te gaan zakt die tot aan mijn knieeen :D

12. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Het klinkt heel herkenbaar. En ik ben helemaal nog niet zo ver.

Maar alles voelt zo strak en "drukt"op mijn buik.

Heb voornamelijk heupbroeken, maar als een broek wat hoger zit word ik er knetter gek van!

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik vind het overdag wel gaan, maar 's avonds doe ik lekker mn pyjaampie aan hoor! Dan kan alles weer even lekker bungelen ;)

Deel Deze Pagina