Hoi, Ik heb sinds gister menstruatiekrampen, hoe zou dat komen? Het is zo'n trekkerig gevoel, en mn buik voelt dan ook soms hard aan. Is het normaal om dat te hebben als je nog maar 19 weken ben? Groet
Hoi! Ik ben ruim nu 13 weken en heb ook wel vaak menstruatiekrampen. Van de week aan de verloskundige gevraagd wat het nou is. Zij zegt dat het het groeien van de baarmoeder is en je banden (bandenpijn). Geen reden voor zorgen dus! Maar misschien heb je ook wel harde buiken? Daar heb ik nog geen ervaringen mee Gr,Suus
Hallo dames. Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben en ik heb inderdaad ook lichte krampen wat op menstruatiekrampen lijkt. Ik maak me daar soms wel zorgen om..het komt een paar keer op een dag en dan is het ineens weer weg. Het is niet onwijs pijnlijk, maar je voelt het natuurlijk wel. Is dit dan een goed teken?
Ik heb al vaak gelezen dat het normaal is. Ik heb het ook, lichtjes hoor, niet te vergelijken met echte krampen als ik ongesteld moet worden en dat schijnt er helemaal bij te horen. Eerst schoot ik ook beetje in de stress, maar naarmate ik vaker lees dat het normaal is en heel veel vrouwen er last van hebben ben ik meer gerustgesteld
Ik ben nu 10 weken zwanger en ik had in het begin van mijn zwangerschap vaak last van menstruatie kramp. Vanaf week 7 werd dit minder, maar nu voel ik het weer meer . Ik vind het fijn om dit te lezen, want ik begon me wel zorgen te maken, vannacht trouwens veel last gehad van darmkrampen. Liefs Jinky
ik heb precies hetzelfde na een week of 7 werd het minder en sinds een week voel ik het weer meer! En delaaste week ook al 2 keer erge darmkrampen gehad!
Mijn vk zei dat het in het eerste trimester normaal is, maar in het 2e eigenlijk niet. In het derde trimester komt het weer terug, dat is weer normaal. Misschien toch even je vk bellen voor de zekerheid? Het kan ook blaasontsteking zijn (voelt heel anders als je zwanger bent).