hiet liedje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hebben jullie het "slaapliedje" al voor de kleine gevonden?

weet nog toen ik jong was dat mn vader altijd een liedje en een gedichtje voor ons had als we moesten slapen of we hadden griep ofso iets. en we werden er serieus echt rustig van vraag me af of jullie ook zo een soort liedje of gedichtje voor jullie kleine hebben.

heb wel een hel mooi liedje.the sweetest gift echt heel rustig en lief dus ik denk dat de baby dat best wel vaak zal horen

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij zingen altijd: Ik ga slapen ik ben moe, en daarna nog: Hoger dan de blauwe luchten. Het zijn twee christelijke liedjes, die we altijd zingen als Jesse naar bed gaat.
    De 'luchtige' liedjes zingen we overdag. ;)

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahaha ja leuk ik ga slapen want ik ben moe zong ik altijd voor m neefjes en daar werden ze zo lief rustig van en zag je langzaam hun oogjes dichtvallen. kon ik echt van genieten nu helpt het helaas niet meer bij die 2 druktemakers. deed ook savonds als ik slapen ga gedichtje opzeggen vonden ze ook wel fijn.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wij zingen "ga je mee naar het land van je oogjes dicht". Gezongen door Chantal Janzen op de 3e CD van Woezel en Pip.

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik denk hetzelfde als mijn ouders tot mn 10e hebben gezongen:
    (naam) gaat slapen (naam) is moe,
    slaap met beide oogjes toe
    heere houdt ook deze nacht
    over (naam) getrouw de wacht
    AAAAAAmen

ik ben niet echt gelovig maar het is wel een mooi liedje voor het slapen gaan, ik zong het eerder ook voor de verstandelijk gehandicapten en kinderen waar ik mee werkte en die vonden het mooi / rustgevend en de meesten kenden het ook.

6. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Mijn man heeft een liedje bedacht voor ons meisje, dat zingen we al vanaf het begin en inmiddels 'zingt' ze het op haar manier mee.
    " *** gaat slapen, zij is ook best wel moe
    haar oogjes vallen dicht, ze moet naar bedje toe
    *** gaat slapen, het is nu mooi geweest
    het was een lange dag, het was een prachtig feeeeeeest!"

en dan leggen we haar op bed en zingen nog 'slaap kindje slaap'

Deel Deze Pagina