Ik had zaterdag ineens einde van de middag iedere keer onwijze steken en kramp onderin mijn buik. dat hield even aan en dan zakte het weer weg. Het was niet regelmatig, geen bloedverlies ofzo. Ik heb toen savonds om 8 uur de vk gebeld en ik moest mijn uine op blaasontsteking laten controleren. Dat heb ik gedaan, maar was niks mis mee. De dokter heeft ook mijn bloeddruk gedan en dat was 120/85. Bij de vk zat ik iedere keer op 115/65 ongeveer. Hij zei dat hij het verder ook niet zou weten. Rustig houden, niet te veel doen en als het erger werd de vk weer bellen. Nu is het minder geworden, maar nog niet helemaal weg. wel heb ik als ik druk op mijn buik een beetje dat het pijn doet.. Ook heb ik in mijn liezen iedere keer van die gemene krampscheuten, maar dat schijnt normaal te zijn.. Alleen het word erger dan dat het was.. Heb je enig idee waar de pijn vandaan kan komen?
Hoi bar, De pijn die je beschrijft klinkt voor mij als banden pijn en indalings pijn. De bandenpijn kan heel erg pijnlijk zijn het word weleens beschreven alsof je met een breinaald word gestoken. Bandenpijn is te voelen in je liezen, vagina, zijkanten van je buik. Met dit termijn heeft het ook veel te maken met hoe druk je bent geweest, ga eens na wat je op een dag doet. werk je nog? heb je kinderen? Doe het eens een dag rustiger aan dan je nu doet en kijk eens of dat verschil uitmaakt. Je word soms letterlijk terug op je plaats geroepen. Even lekker in een warm bad of met een kruik op de bank/bed verlicht! Groetjes Imke
heej, bedankt voor de snelle reactie.. nee ik doe eigenlijk niks op een dag. Ik zit al 5 maanden thuis en heb ook verder geen kinderen ofzo. Dit word onze eerste.. Heb vandaag ook al de hele dag lichte kramp in mijn buik.. Maar dat hoort er ook bij zeker? die steken zijn idd in mijn liezen en die doen echt onwijs pijn.. Ik ga al 1 keer in de week in bad en dat helpt wel. Ik ga vanavond weer denk ik.