Hoi Ik heb een vraagje. Ik ben vandaag precies 40 weken. Dus de kleine kan elk moment komen. Ik ben wel verbaasd dat ik de 40 weken heb gehaald, omdat ik ervan overtuigd was dat de kleine eerder zou komen. De kleine lag iedere keer namelijk wat voor op de groei. Maar nu is mijn vraag of je altijd voortekenen heb zoals voorweeën enzo. Ik voel namelijk nog helemaal niets. Ik heb nergens last van. Betekend dat ik nog even geduld moet hebben of zegt dat helemaal niets? Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes Mariska
zegt helemaal niks hoor! Ik heb net ook gelezen dat iemand niks geen voortekenen had en de bevalling begon zomaar ineens. Ik had ook niet verwacht de 40 week te halen. of ze moet vandaag nog komen hahaha. ik heb wel veel voorweeen en harde buiken vandaar. Maar daar loop ik dus ook al even mee rond. Vandaar dat het allemaal niks zegt over wanneer en hoe snel. Geduld hebben en afwachten dat is het enige wat we kunnen zoen. (vervelend he als je zit te wachten op je wondertje en het komt maar niet) Ben wel benieuwd wanneer we gaan bevallen mariska. En ook hoe je de bevalling ervaart. We mailen er sowieso wel over hahah en nu maar duimen dat onze kleintjes snel gaan komen
Ik had juist het idee dat ik de 42 weken wel zou halen. Zeker omdat het bij ons in de familie niet gek is om 2 weken over tijd te gaan. (zelf 17 dagen te laat geboren, zusje ook, moeder ook) Met 41 weken was de kleine nog niet ingedaald, en ik voelde me prima.. De nacht erna begon de bevalling, en tegen lunchtijd had ik een kleintje in mijn armen. Manlief had 2 dagen ervoor pas een videocamera gekocht, en de slingers werden bezorgd op de dag van de geboorte.. Ik was best verbaasd dat de kleine er al was Maar het kan zomaar opeens beginnen dus.. Of toch niet. Een grote verrassing...
dat is zeker een voordeel dat je je er al op ingesteld had omdat het vaker oorkomt bij je familie. Bij mijn moeder was ze 1 dag voor de 40 week (zover als ik nu ben) en bij de 2e 10 dagen te laat. Kan ik niet echt wat mee dus hahaha. Ja het is echt een verassing allemaal. Ben gewoon erg benieuwd naar de kleine. Mag ook wel na 40 week.
wil niks zeggen ik kon de vorige zwangerschap goed had nergens last van ook niet de dag dat ik 40 weken was toen opeens smiddags de vliezen braken paar uur later de weeen begonnen en savonds had ik haar in mijn armen