Hallo Iedereen.. Ik zit hier nog niet zo heel erg lang. Ben op 24 april gestopt met de pil. Toen ben ik gewoon ongesteld geworden zoals altijd als je een stopweek hebt. Nu zijn we 36 dagen verder en nog niet ongesteld.:x Ik weet dat het tot 8 weken of langer kan duren voor het weer op gang komt. Nu is mijn vraag: hebben er meerdere de 1e keer zo'n lange cyclus? Ook heb ik al een test gedaan (tja je weet t nooit natuurlijk t kan alle kanten op) deze test was uiteraard negatief, anders zou ik hier dit bericht niet plaatsen. Ik wil graag beetje weten hoeveel meiden hier ook mee te maken hebben gehad of hebben. Liefs Jessica
Hi, mijn eerste cyclus duurde 34 dagen en mijn tweede ook. Dus denk dat ik meteen regelmatig mn ongi heb gekregen. Kijk anders ook effe bij het andere topic hier in dit forum: cyclus na stoppen met de pil. Daar zijn er een heleboel dames die hier al antwoord op hebben gegeven en die ook ervaringen delen over ontpillen enzo. Succes met je cyclussen en hoop dat het snel raak is bij jullie of dat je in ieder geval snel duidelijkheid hebt
@CherryBelly: Dank je wel voor de reactie.. Zal ik eens doen @Inggrid: Oh dat hoop ik ook wel inderdaad dat hij wel iets eerder komt dan zoveel dagen.. Dank je voor de reactie
Heej Kaat23, ik ben in feb. gestopt met de pil. Heb toen mijn normale ontrekkingsbloeding gehad ( paar dagen na pil) en toen kwam mijn eerste echte ong. pas na 45 dagen!!!! mijn tweede ongesteldheil kwam na 39 dagen en daar zat amper bloed bij... dus ja het kan ff duren voordat het normaal is Succes
@melovekane: Wat moet ik me voorstellen bij een onttrekkingsbloeding? Want ik heb namelijk nog echt helemaal niks van bloed gehad sinds ik dus op me echte natuurlijke menstruatie zit te wachten.. Ik heb al eens last gehad van slijm.. weet ook niet wat ik daar van moet denken?!? Het is zo vervelend allemaal.. Soms zou het makkelijker zijn om een man te zijn haha!! Ik hoop dat mijn duivels snel komen of snel miss iets positiefs kan testen.. Dan hebben we duidelijkheid.. Dank je wel voor je reactie in ieder geval Liefs Jessica
Met ontrekkingsbloed bedoel ik de ongesteldheid na je pil.. dus die je normaal ook ahd als je strookje op was. tja het wachten is zeer irritant. Ik erger me ook aan het feit dat ik nu nog niet weet wat mijn cyclus is.
Oh zo,, oh ja die heb ik inderdaad wel gehad en dat was het.. nu zit ik op dag 37.. Ben ernstig benieuwd hoe lang het allemaal nog ga duren Jij ook nog succes er mee.. Liefs Jessica
Okee. gelukkig dat je die al gehad hebt het is gewoon erg geduldig zijn... ik word er ook erg onzeker van. En denk iedere keer toch maar ff naar de dokter gaan ofzo.. maar ja als je dan iedereen hier hoort is het echt ontpillen! Ondertssen al ongesteld?!?! Succes!!
ik ben in december gestopt met de pil, daarna mijn ontrekkingsbloeding gehad toen werd ik na 39 dagen ongi en daarna na 63 dagen nu zit ik al weer op dag 37 en nog steeds niks
Heyyy, Mijn cyclus is helemaal nog niet op gang gekomen. Na mn ontrekkingsbloeding niet ongi meer geworden. Zit al op dag 118 geloof ik. Heb morgen een afspraak bij de gyn. Hopelijk duidelijkheid en krijg ik iets wat het op gang brengt. Hopelijk duurt het voor jou natuurlijk niet zó lang. Wel frustrerend he dat wachten...
Hoi dames, Mag ik als nieuweling meekletsen? Wat een verschillende verhalen allemaal.. 118 dagen? Jeetje wat een ellende zeg! Hopelijk kan de gyn je helpen. Sterkte ermee! Wij hebben gisteren pas besloten om te stoppen met de pil. Had gisteren ook de laatste pil van de strip gehad, dus netjes alles afgemaakt. Ben nu erg benieuwd wat mn cyclus gaat doen na de ontrekkingsbloeding. Die zou woensdag moeten beginnen, althans, dat begon altijd op woensdag. We zullen zien. Hopelijk is het een beetje regelmatig en kunnen we snel "voor het echie" gaan proberen.
kawaii ik kan je wel alvast vertellen dat als je gaat ontpillen het allemaal lijkt alsof je zwanger bent je lichaam kan je dan aardig gek maken ik hoop iedergeval voor je dat je cyclussen daarna regelmatig worden, en probeer niet in de stress te raken als het veel langer duurt ik ben in december gestopt en pas 2x ongi geworden
Bedankt voor je reactie! Ik ben me daar ook zeker wel van bewust! Hoop dan wel dat het bij mij niet het geval zal zijn, hou me een beetje vast aan de positieve verhalen die ik hier hoor. Maar weet heel goed dat het lang kan duren en dat je lijf je voor de gek kan houden. Lijkt erg vervelend. Hoop dat het bij jou snel wat regelmatiger wordt! Sterkte ermee!
Ik was 17 februari gestopt met de pil, had daarna gewoon mn ontrekkingsbloeding gehad.. Na 40 dagen kreeg ik mn eerste "echte" ongi.. Nu zit ik inmiddels op dag 39, ben benieuwd wanneer mn volgende ongi komt... (liever niet natuurlijk )
Kawaii: Hopelijk pakt je cyclus het snel op. Siena: Idd hopelijk niet ongi natuurlijk. Wanneer ga je testen?
Nino: Nee, nog geen ongi hier!.. Ik wacht nog even 1 week met testen.. Ik had afgelopen zaterdag al getest, wederom negatief.. .. Dus wacht nog ff 1 week
29-25-26 en zwanger in ronde 4. Volgens mij heb ik echt geluk gehad als ik sommige verhalen zo lees. Na mijn bevalling heeft het 69 dagen geduurd en ik zit vandaag op dag 33, ook aan het wachten dus.