Ik heb dus helemaal geen trek meer in eten. Ik dwing mezelf om regelmatig iets te eten, maar ik moet me er echt toe zetten. Ik heb nergens trek in en krijg ook geen hongergevoel. Wie herkent dit? Ik vind het zo raar. Ik ben niet misselijk ofzo.
Drinken doe ik genoeg. (en naar de WC lopen ook) Ik had eerst ook het tegenovergestelde, maar sinds vorige week heb ik dit. Als ik eet, dan kan ik ook niet veel eten. We zijn op dezelfde dag uitgerekend, grappig!
Ik zou het als ik jou was wel even aangeven bij je volgende vk of gynbezoek. Maar mij lijkt dat zo lang je maar veel drinkt, het okay is. Kindje pakt zijn/haar deel wel. Inderdaad, had het nog niet gezien haha, grappig ja.
Hier precies hetzelfde,hier ook geen honger gevoel en eet veel minder eigenlijk eerder dat het moet dan dat ik trek heb! en dat schijnt te kunnen komen door dat alles tegen je maag aan drukt ! dus is normaal hoor dat het voorkomt! en ja ben dus nu ook 2 kilo afgevallen ,en ja er zit er nog 20 kilo aan nu! dus daar maak ik me niet druk om en ja blijven drinken das belangrijk!
Alleen heb ik het pas een week. Mijn kindje is al helemaal ingedaald, dus het zou juist minder op mijn maag moeten drukken. Ik maak me geen zorgen, die kleine neemt toch wel wat hij nodig heeft. Ik vroeg me af of meerdere van jullie er ook last van hebben. Normaal dan had ik nog wel eens trek in iets, maar ik lijk niets meer lekker te vinden. Als manlief vraagt wat ik wil weten, dan zeg ik steevast dat hij maar moet kijken, omdat ik toch nergens trek in heb.
ja dat heb ik ook in het begin had ik overal trek in en at ja soms wel voor 2 maar nu nee krijg niks weg heb ook absoluut geen honger!
Ik heb het ook sinds 2 weken. Vooral 's avonds totaal geen trek. Mijn gyn adviseerde mij over de hele dag kleine maaltijden te eten. Ik at ook Rennie's voor maagzuur en daar heb ik nu drankje voor (kan je ook zonder recept bij apotheek krijgen) ik merkte dat ik daardoor wel dagen heb dat ik weer meer trek heb. Verder slik ik vitamine en visolie tabletten, dus ik denk dat mijn spruit wel genoeg krijgt. Anders moet ie maar wat van mijn reserves gebruiken, haha, hoef ik dat straks ook niet meer kwijt te raken!
ik eet juist ineens veel meer vind het niet leuk , wil niet laatste paar weken veel zal aankomen , tot nu toe netjes 13 kilo verder wil ik niet aankomen