Nou ik stuur één van mijn zussen ook mee op pakken jacht hoor haha Ik vertrouw mijn schoonmoeder en vriend wel, maar vriend heeft NOOIT een pak aan en heeft daar ook echt geen kaas van gegeten. Zegt 'ie zelf ook! Dus mijn zus gaat dan mee om te zorgen dat het echt wel bij mijn jurk past en dat het ook een beetje een trendy pak is. Vind mijn vriend alleen maar fijn gelukkig Ik heb dé jurk gevonden! Hij is echt perfect :d En het boeketje... Tja dat gaat er denk ik toch komen haha! Ik heb wat mooie ideeën gezien voor een bescheiden boeketje en bijpassende corsages en bloemstukken e.d. Daarbij komt dat een bekende het gaat maken en die vertrouw ik daar volledig in!
Moeilijk he? Normaal praten, meteen boos worden etc. dat zegt genoeg over het niveau Persoonlijk heb ik genoeg vertrouwen in mijn man zijn smaak e.d. om zijn pak en alle bloemen uit te zoeken, jij geeft aan met je gedrag en woorden dat jij dat niet hebt, anders zou je hem prima alleen (zelfs met zijn moeder) durven laten gaan, zoals hij jou wel alleen je jurk laat uitzoeken. Heeft niets met boekjes te maken maar met etiquette en traditie, maar net waar je waarde aan hecht, jij duidelijk niet dat is niet erg (alhoewel je taalgebruik jammer is) maar ik vind het raar dat je je man niet vertrouwt bij het uitzoeken van een pak (eigen woorden, niet mijn woorden)
Zo'n antwoord zegt meer over jou niveau dan dat van mij. Wie denk jij eigenlijk wel niet dat je bent met je arrogant gedrag. En bepalen dat ik mijn vriend niet vertrouw. Weetje jou eigen niveau om eerst na te denken voordat je zoiets zegt is beneden het vriespunt, wat een oordeel zeg bah. Misschien eerst nadenken en dan pas doen.... Maar ja het niveau he!
Leuk he je jurk uitzoeken vond je de keus moeilijk? Ik vond de keus lastig haha had er twee die overbleven zooooo mooi allebei. Toch maar die ene gekozen februari mag ik weer terug
Nee het was voor mij wel duidelijk welke jurk het moest worden! Kan nu al niet meer wachten tot ik hem weer aan mag haha!
Leuk zeg! Ik had er twee die overbleven waren 'zusssen' van elkaar. Kan ook niet wachten tot die weer in februari aan mag!
Je moet doen wat je zelf prettig vindt Ik weet nog niet of ik bloemen wil. Ik denk het niet, ik wil namelijk een city-wedding, en daar vind ik het niet zo bijpassen. Maar aan de andere kant hou ik erg van traditionele trouwerijen: Witte jurk, zwart pak, sluier, bloemen, klassieke auto etc.