Hoort last van de rug er ook bij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Latoya3Stars, 7 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hallo dames...

Ik wil weten of ik niet de enige ben die af en toe ook last heeft van de rug..vooral als ik veel gelopen, gestaan of gezeten heb...Als ik lig, dan trekt het echt weg..Heeft iemand hier ook last van?

Het maakt me soms onzeker :(

2. Niet meer actief

Ja heb ik ook, vooral als ik veel gelopen heb.
    Even hangen of liggen op de bank helpt ook wel bij mij.

Zal er wel bij horen denk ik ;)

Liefs Xena

3. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Maar had je het ook wel in het begin van je zwangerschap...?

4. Niet meer actief

Ja, heb er al de hele zwangerschap last van, nu wel erger als in het begin.

5. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ik zie dat je ook uit Enschede komt..wat grappig ;) Ben hier al veel enschede-ers tegengekomen...Heb al 3 miskramen achter de rug en ben gewoon nog zo bang, vandaar dat ik soms wat onzeker ben over mn rug..en dan trekt het soms naar mn buik...

6. Niet meer actief

Ja klopt, bij mij trekt het ook naar de onderbuik.
    En wat vreselijk, 3 miskramen, weet niet hoe dat is, maar wens je veel suc6, hoop dat het allemaal goed gaat deze keer ;)

En ja, ben ook een aantal Tukkertjes tegen gekomen hier :)
    Heb er ook eentje in me msn staan :D

Liefss

7. radna82

radna82 Lid

18 okt 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    Hey, ja ik had daar ook onwijs last van vanaf het begin.
    het meeste onderaan m'n rug.
    je moet proberen goed op je houding te letten.
    en als je er erg lang last van houd dan kan je van die speciale banden kopen.
    dat is wel heel erg fijn voor je rug (moet wel uitkijken dat je het niet te vaak draagt omdat je anders er anders erg lui van wordt).

Veel sterkte ermee!

8. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Wat leuk..nou, ben blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft..ook al ben jij wel heeeeeeeeeel wat verder dan mij :)

9. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Thnx...maar ben nog maar 4 weken en 5 dagen :) kun je daar dan echt al last van hebben?

10. radna82

radna82 Lid

18 okt 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    Ja daar kan je echt heel erg veel last van hebben.
    Ik had er ook wel eens last van als ik
    ongesteld moest worden.
    Maar in het bgin had ik erg veel last van soms kon
    ik nog geen eens lekker op m'n rug liggen had er dan zoveel last van.
    Probeer je er niet te druk om te maken.
    Ik heb me ook vanaf het begin van m'n zwangerschap overal zorgen over gemaakt dus probeer lekker te genieten en die pijn hoort erbij.

Al zou het voor jou ook wel moeilijk zijn als ik zie dat je al een mneerdere malen een mk heb gehad.
    wat zou het dan onwijs moeilijk zijn om te genieten.
    ik heb 1 mk gehad en vond het moetilijk om te genieten...

11. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Ik weet nog niet of ik zwanger ben maar heb daar zelf ook een topic over geopend bij de eertste symptomen. Ik heb heel veel pijn in mijn onderrug soms alleen aan 1 kant en dan weer aan de andere kant. Ik kan je natuurlijk niet gerustellen want ik weet nog niet of ik zwanger ben maar heb wel gelezen dat dat erbij hoort dus maak je geen zorgen.

12. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Radna, thnx...dat doet met toch wel weer goed om te lezen..het is idd wel moeilijk om nu te genieten, maar denk als ik mn 1e echo een x haal en ik zie en hoor een hartje kloppen, dan ben ik al wat meer opgelucht..Hoop echt dat het mn mannetje en mij nu eens gegund is...Maar jouw berichtje maakt me echt weer minder ongerust..THNX, erg lief :) ook van jou Xena!

13. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Tessatje, spannend...zie dat je over 8 dagen kan testen..ik duim voor je en toch bedankt voor je berichtje :)

14. radna82

radna82 Lid

18 okt 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    Ja ik kan erg goed bergrijpen dat je gaat denken wordt me nou niets gegund.
    Goed dat je zo positief blijft en hoop houden he?
    als jij je goed voelt gaat het ook vast goed met die
    kleine in je buik maar probeer niet bij alles te denken zou dit wel goed zijn.
    heb ik ook gedaan en nu zit ik 4 weken eerder als gepland thuis omdat het kindje niet zo lekker wil
    groeien (niets ernstigs hoor) en dan hopen ze als je wat rustiger ben dat die kleine lekker wil groeien.
    dus neem geen voorbeeld aan mij ik heb geen moment genoten pas toen ik het begon te voelen.

15. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Nou, ik hoop dat je kindje vanaf nu wel hard wil en gaat groeien...En ik voel me opzich wel goed, maar bij elk pijntje die ik voel, ga ik al van alles denken..ik denk dat ik net als jij ook niet echt zal gaan genieten in het begin hoor...Ik heb nu ook een tik..ik voel steeds aan mn borsten of ze nog wel zeer doen :oops: gelukkig hoeft dat vanaf vanmorgen niet meer, want ze doen nu al zo zeer dat ik ze niet meer hoef aan te raken om te voelen of ze nog zeer doen... :rolleyes: Maar goed, mn vriend en ik blijven en proberen gewoon positief te blijven, dat is het beste..en we zien wel of het ons nu gegund wordt...mijn gevoel zegt dat het wel goed komt..Elke avond voor het slapen gaan, bid ik nu ook...en dat doe ik nooooooooooooit.. :)

16. Niet meer actief

Nou meiss,

wij hopen allemaal dat het goed gaat met jullie beebje ;)

Mocht ik je niet meer spreken hier (want ben hier niet zo vaak)
    wil ik je heel erg veel suc6 wensen bij jullie eerste echo :)

Enne, als je me toe wil voegen op msn, kijk dan maar eens in me profiel, anders stuur ik je wel via deze site een mailtje over hoe het is gegaan bij de eerste echo :)

Groetjes en veel liefs,
    Xena

17. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Dank je Xena, dat vind ik erg lief van je...en ik laat je wel weten hoe het is gegaan als ik mn 1e echo heb gehaald natuurlijk..Ik voeg je nog wel een x toe op msn...Ga nu bij mijn mannetje hangen! Fijn weekend nog..

Liefs,

Latoya

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ook hier al een paar weken last van m'n rug. En het zakt ook hier af wanneer ik even rustig ga liggen op de bank.

19. Niet meer actief

Jij ook een fijn weekend verder Latoya3Stars!

Groetjes Xena

20. radna82

radna82 Lid

18 okt 2006
    65
    0
    0
    Woerden
    Hey Latoya,

Echt het is net of ik mezelf hoor praten ieder uur aan m'n borsten zitten of ze nog pijn doen.
    Als je naar de wc ben geweest kijken of je echt geen bloed heb gezien en als ik iets voelde daar onder o'jee ik vloei om gek van te worden.
    m'n vriend heeft echt wat te verduren met me.
    ik had trouwens toen ik ong. 6 wk zwanger was bloed verloren maar ik heb alleen maar gehuild.
    me zelf in slaap gehuild niet normaal bleek dat ik zo'n hoe noem je dat? een bacterie te hebben niets ernstigs en omdat ik zo vaak naar de toilet ging
    (er zijn wat wc rollen er door heen gegaan) wordt
    droog en je snat het al....
    echt Latoya ik herken zoveel in wat je zegt om
    gek van te worden en je wilt het helemaal niet zo
    zijn maar onbewust omdat je het zo graag wil.

Laat me weten hoe de echo was ben benieuwd waarschijnlijk (net als ik) zit je bij iedere echo en elke keer (nu nog) als je het hartje hoort te huilen.
    Ben zo emotionele trien.
    ik wens je strekte meisje en ga er niet te veel over
    lezen je wordt echt gek gemaakt helemaal door
    sommige meiden op dit forum je hoort de engste
    dingen kijk gewoon als je ff onzeker ben hier bij zoeken bij verloskundige dan krijg je niet van die dubbelzinnige antwoorden.

Ik zit evt. op hyves als er iets is dan hoor ik het maak je niet te onzeker!

Deel Deze Pagina