Rugklachten horen er wel bij maar volgens mij niet meteen. Ik heb er pas nu last van. Want de rugklachten bij zwangeren komt vaak door al het gewicht wat je meedraagt en door het groeien van de baarmoeder.
Hey wijfie, Gelukkig geen blaasontstekking maar dat kan er idd. bij horen ik had het wel toen ik net zwanger was en ik had in het begin van mijn zwangerschap ook onwijze last van mijn rug dus het maakt niet uit of je heel ver bent of juist niet iedereen is anders.............. laat je niet gek maken he? maar het is alleen maar goed dat je het er af en toe lekker uit huilt opkroppen is niets en het is toch een hele moeilijke tijd voor jullie samen alleen voor jou net iets meer want jij hebt echt mee gemaakt en voor je vriend is het af en toe denk ik ook wel moeilijk (het is sowieso een man) maar die staat langs de zijlijn mee te kijken en jij die zwanger bent je bent al anders en dan heb je ook nog iets ergs mee gemaakt 3 keer nog wel dus jij zit zo met je gevoel in de knoei ik heb echt veel bewondering voor je hoe je het allemaal doet je laat je je niet uit het veld slaan goed zo! nog ff doorzetten he?! Ik moet dinsdag weer naar het ziekenhuis om te kijken of de kleine kabouter in m'n buik gegroeid is spannend.. ga vandaag eerste een weekend weg met een grote groep lekker genieten alleen die moeheid is een beetje lastig en kan niet te lang winkelen als ik 2 winkels heb gehad loop ik al met m'n tond over de grond heel vermoeiend dat is wel rot af en toe maar we doen het voor een goed doel. Ik wens je sterkte en kom dit weekend een beetje tot rust oke? spreek je snel..... liefs Radna.
Hai skat Zo, het lijkt net of ik je zo al jaren ken haha...Maar jouw berichten beuren me gewoon zo op en daar ben ik echt blij mee..Het gaat best wel weer goed met me...De misselijkheid stijgt, vooral smorgens en savonds als ik in bed lig..Gelukkig is het voor een goed doel Ik werd wel ff onzeker toen sweetdushi zei dat je alleen last van je rug kan hebben als je verder bent...Maar jij hebt me weer gerustgesteld Hoor het nu ook wel meer en dat lucht wel op..Gelukkig heb ik het nu heel af en toe, vooral als ik wat gedaan heb, zoals strijken..Nou, zondag ben ik 6 weken en als ik voorbij maandag ben, dan ben ik wel weer wat geruster...En helemaal als ik 27 dec mn 1e echo heb gehad en het hartje heb gezien Laten we hopen en duimen dat het gewoon goed blijft gaan.. Dus je gaat lekker een weekend weg...Zou mij ook wel goed doen, lekker wat afleiding Laat je me weten hoe het dinsdag is gegaan, hoop dat die kleine uk van je een stuk gegroeid is..maar daar gaan we toch gewoon vanuit Nou, een heel fijn weekend en geniet van het winkelen en ik zal proberen tot rust te komen, maar denk wel dat dat gaat lukken Spreek je snel weer! Liefs, Latoya
Hai skat Zo, het lijkt net of ik je zo al jaren ken haha...Maar jouw berichten beuren me gewoon zo op en daar ben ik echt blij mee..Het gaat best wel weer goed met me...De misselijkheid stijgt, vooral smorgens en savonds als ik in bed lig..Gelukkig is het voor een goed doel Ik werd wel ff onzeker toen sweetdushi zei dat je alleen last van je rug kan hebben als je verder bent...Maar jij hebt me weer gerustgesteld Hoor het nu ook wel meer en dat lucht wel op..Gelukkig heb ik het nu heel af en toe, vooral als ik wat gedaan heb, zoals strijken..Nou, zondag ben ik 6 weken en als ik voorbij maandag ben, dan ben ik wel weer wat geruster...En helemaal als ik 27 dec mn 1e echo heb gehad en het hartje heb gezien Laten we hopen en duimen dat het gewoon goed blijft gaan.. Dus je gaat lekker een weekend weg...Zou mij ook wel goed doen, lekker wat afleiding Laat je me weten hoe het dinsdag is gegaan, hoop dat die kleine uk van je een stuk gegroeid is..maar daar gaan we toch gewoon vanuit Nou, een heel fijn weekend en geniet van het winkelen en ik zal proberen tot rust te komen, maar denk wel dat dat gaat lukken Spreek je snel weer! Liefs, Latoya
Hey wijfie, Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen? Het gaat nog steeds goed he? OOOh wat zou je opgelucht zijn en dan bijna de echo ooh meis ik ben zo benieuwd... voel je je ook goed? Hou je ook goed rust? Ik ben van de week weer naar het ziekenhuis geweest kindje is wat gegroeid gelukkig. hebben een hartfilmpje gemaakt een half uur naar het hartje geluisterd heel raar is dat.. maar waarom het niet zo hard groeit echt heel grappig omdat het veel te druk is en al zijn of haar (weet niet wat het wordt) energie verbruikt aan druk zijn en omdat het nog klein is nogveel ruimte heeft ook wel grappig toch... He we spreken elkaar snel. toi toi toi.. Groetjes Radna.
Hai hai... Maakt niet uit hoor dat je zo lang niets van je heb laten horen..Ik ben al sinds een week heel slecht te pas....Ik eet en drink amper en ik heb al 9 dagen geen ontlasting Nu moet ik strax ff naar de dokter bellen om te kijken wat we er aan kunnen doen..Heb nu wel 1,5 boterham op en ik drink er thee bij, maar gaat wel heel moeizaam...Gister had ik gewoon ff een huiluitbarsting bij mn mannetje omdat ik het zo kut vind allemaal..Ik kan geen eens fatsoenlijk gezond eten voor de kleine, zelfs drinken niet Ik zit best wel in een dip en ik hoop gewoon dat ik voor de kerst weer opgeknapt ben....Wil natuurlijk dat het wel goed blijft gaan met de kleine en dat we volgende week een mooi kloppend hartje zien...Ben daarnaast ook nog aan de penciline voor mn blaasontsteking, die ik toch wel heb daar gaat het gelukkig wel beter mee...alleen wil ik zo graag mn ontlasting kwijt, maar het wil niet lukken en ik wil weer van alles kunnen eten en drinken zonder er misselijk van te worden..Ben al heel zwakjes, pff.... Maar ff over jou, goed nieuws dat de kleine toch nog gegroeid is toch Nog 2 maandjes ofniet? Ben benieuwt wat het wordt Nou, mocht ik je niet meer spreken voor de feestdagen...dan wens ik je alvast hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2008! Liefs, Latoya
Hey wijfie kop op he? Ik ben ook heel erg ziek geweest toen ik zwanger was ik kon niets binnen houden en als ik iets at kwam het binnen een uur er weer uit.. Je hebt nog genoeg reserve als je maar blijft drinken dat is het belangrijkste probeer zo veel mogelijk te drinken en bel ff de dokter. ben beniewd hou me op de hoogte oke? niet te druk maken want dat is pas slecht voor de kleine.. Jij ook hele fijne dagen.. Groetjes Radna.
Ik doe mn best heb poeder gekregen om met water te mengen (echt goor) voor de onlasting en zetpillen tegen de misselijkheid...Hoop dat het helpt Ben nu wel weer wat opgeknapt gelukkig..Nou, ga weer lekker tv kijken spreek je snel weer... Liefs
Toevallig metamucil gekregen? Die moet je nl met koud water mengen, is het veel lekkerder nl. En waarschijnlijk emesafene tegen de misselijkheid, moet echt een wondermiddel zijn als ik de verhalen er over hoor, duim voor je dat het helpt!
he ook uit enschede hier... ben ook net zwanger en heb nergens last van.....alleen dan van onderin de rug ben net 6 weken pas
Ik kan er ook niet van afblijven hoor dat ze pijn doen is voor mij het teken dat alles nog in orde is Ook de pijnlijke onderrug klikt me heel erg bekend in de oren Verder hier ook ontzettend misselijk al een paar dagen, ik hou ook bijna niets binnen en leef momenteel op een paar crackertjes per dag en ook ik kan niet goed uit de broek helaas, dus echt een opgepropte buik nu. Ze zeggen dat veel pruimen eten helpt? Maar ja pruimen zijn er nu niet meer, iemand een ander idee?
Hey Latoya, Gelukkig heb je er wat voor gekregen.. hopelijk werkt het. maar je bent al 7 weken (jou hart heeft wel ff een sprongetje gemaakt). Als heb je nog geen zekerheid toch is het begin er.. ik leef zo met je mee weet je dat die onzekerheid maar dat hou je waarschijnlijk je hele zwangerschap (ik ga mezelf na).. Maar het gaat helemaal goed komen met jou.. Hoe voel je je verder afgezien van alles wat je nu hebt heb je wel zoiets van he we gaan de goede kant op.. je moet wel goed slapen he? dat is echt heel belangrijk en veel rust nemen dus laat je maar lekker verwennen de kerstdagen. Ik denk wel dat de eerste 3 maanden het zwaarst zijn je lichaam is anders (doet soms heel raar) maar die onzekerheid dat is nog veel erger dat moet je ook niet onderschatten hoor dat doet ook heel veel met je lichaam... Ik ga je hele fijne feestdagen wensen.... en geniet er lekker van al ben je zo ziek probeer het (waarschijnlijk de laatste kerst samen).. Liefs Radna.
Hai hai.. Nou, ben weer helemaal opgeknapt...De medicijnen hebben geholpen Gelukkig kon ik weer lekker eten met de kerstdagen..Vanmorgen echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen Ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger, maar hij of zij is 1,6 cm en dus 8 weken en 2 dagen oud...Echt super was het om dat te zien..Mn mannetje zag meteen het hartje al kloppen Hebben dit nog nooit mee kunnen maken en nu eindelijk gaat het goed...Nu hopen dat het goed blijft gaan, maar daar gaan we wel vanuit! Positief blijven denken Radna, voor jou schiet het ook al aardig op zeg...Spannend hoor! Gaat alles nog goed? Liefs
OOOoh wat leuk zeg dus je bent eigenlijk al langer zwanger? ooh wat zou dit een opluchting voor je zijn zeg voor jullie eigenlijk... je voelt je waarschijnlijk een stuk sterker.. niet te geloven he dat er gewoon nu echt iets in je leeft nu je het hebt gezien, je gaat nu goed voor jezelf zorgen he? en niet te druk maken.. oook ik vind het zo leuk voor jullie. hoe voelde je je toen je het zag een opluchting zeker he? ook ik herken het zo (ik zat meteen te janken) hormonen?! Ik ben nu al ruim 33 weken maar de klachten kom nu echt niet meer goed kunnen slapen die buik zit zo in de weg.. m'n vriend zei al het lijkt wel dat die met de dag groter wordt ik heb het gevoel dat die niet groter kan worden.. en onwijs last van mijn rug.... gelukkig heb ik zo'n band die alles op z'n plek houdt. maar zo'n zeurpijn... maar verder gaar het lekker het gaat nu echt opschieten het wordt nu echt spannend. He wijfie kijk maar vaak naar je echo foto en geniet er lekker van.. Groetjes Radna.