Waneer begint misselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hope123, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ze zeggen pas rond maanden maar ik ben het nu al enorm, kan dit of is het dan van iets anders misschien?

2. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik had er al wat last van voor de positieve test. De piek zat rond een week of 10, daarna zakte het tot een week of 16 geleidelijk af. Gefeliciteerd met je zwangerschap hé!

Flientje

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Oke dus het kan wel dan ;)
    Dank je wel! Spannend allemaal hoor nog! Hoop dat het allemaal goed gaat!

4. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik hoop het ook heel erg voor je!

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Als je mazzel hebt wordt je niet misselijk (zoals ik zei de gek ;) )
    Ik heb altijd horen zeggen dat rond de 8 weken het op komt zetten als je het dan nog niet hebt gehad. En als het rond die tijd nog niet zo is, kun je bij de gelukkigen horen die er geen last van krijgen.

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Je hoeft er helemaal geen last van te hebben maar het kan al vana het begin van de zwangerschap.
    Ik was in het begin licht misselijk en de piek had ik toen ik 12 weken zwanger was.
    Daarna was het ook over.
    Kwam aan het eind van de zwangerschap wel weer terug maar anders dan in het begin en zonder overgeven gelukkig haha
    Maar ook dat hoeft lang niet bij iedereen.
    De mensen die ik ken die zwanger zijn of zijn geweest hebben helemaal geen misselijkheidsklachten gehad zowel in het begin als in het eind niet

7. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    Ik begon misselijk te worden rond week 7. Jammergenoeg is het bij mij nooit helemaal weggetrokken

8. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Heb bij alle 2 de zwangerschappen geen last gehad van misselijkheid

9. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Nou vanmorgen stond ik over te geven boven de wc en dacht: volgens mij ben ikz wanger?/ Ja hoor 4 weken en 1 dag, dus het kan echt wel zo snel... xx

10. Beertjuh

Beertjuh Lid

23 dec 2007
    15
    0
    0
    Huismama
    Schiedam
    ik had het vanaf dag 1 van me zwangerschap tot 3 a 4 maanden en daarna verdween het gelukkig weer even..
    nu in ben ik gewoon weer misselijk continu..denk dat je er nooit een pijl op kan trekken de 1 heeft er heel veel last van en de ander helemaal niet

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik werd misselijk rond de 6 weken, dat werd erger en erger, en na de 13 weken nam het echt goed af.

12. Esk

Esk Actief lid

16 jul 2006
    197
    0
    0
    Blijkbaar is het voor iedere zwangere vrouw anders. :)

Ikzelf werd misselijk toen ik zes weken zwanger was, en dat hield gelukkig weer op toen ik een maand of vier was.
    (Helaas word ik sinds een week weer iedere ochtend misselijk wakker, maar ik hoef nu in ieder geval niet erbij over te geven!)

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik ben gelukkig nooit misselijk geweest, dus je hoeft niet misselijk te worden en te zijn :)

14. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Ik ben af en toe een hele dag misselijk geweest en dan weer tijden niet. Het lag er voor mijn gevoel aan of ik erg moe was of niet.
    Groetjes Jendo

15. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik was enkele dagen vóór mijn NOD al misselijk en duizelig.
    Nu is de misselijkheid helemaal een ramp, ik kan nog steeds niets binnenhouden s'morgens dus eet ik liever maar niets.
    Ik heb het geluk dat het nu vakantie is voor mijn dochter en mijn man, dus hun gaan er s'morgens eerder uit als ik, ik slaap door tot een uurtje of 11 en ik eet pas mijn eerste beschuitje tegen 3 uur s'middags.
    Dan gaat het meestal wel goed, maar voel me nog steeds wel beroerd, ook het avondeten gaat er mondjesmaat in.
    Ik hoop dat dit snel weer voorbij gaat want ik ben al 1.5 kilo afgevallen inmiddels, ja, kan er ook niets aan doen helaas en het hoort erbij zeggen ze maar het is niet fijn...

Deel Deze Pagina