Hoort vroeg wakker worden bij een sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissyZuilen, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn zoontje slaapt gelukkig alweer een tijdje door..
    Soms wel es speentje geven maar meer ook niet.
    Normaal slaapt hij dan tot 07.00/07.15 uur.
    Alleen nu sinds een week of 2 word hij iedere ochtend om 6 uur brabbelend wakker en is echt niet meer in slaap te krijgen.
    Dit is eigenlijk begonnen tegelijkertijd met dat hij opeens ging omrollen beide kanten op en nieuwe geluidjes produceert en probeert kruipbewegingen te maken.

Zou dat vroeg wakker worden bij die sprong horen? Is dit een fase en gaat t vanzelf weer over? Wie heeft er ook ervaring mee?

2. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Wij hadden precies hetzelfde, een week geleden. Hij werd snachts soms wakker en ook echt al klaarwakker rond 6u.. Wij maar denken dat het niet donker genoeg was in de kamer, of te koud.. Dat heeft paar dagen geduurd, en nu slaapt hij wonderbaar ineens tot 8 uur!!!

3. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    hier ook, gaat nu af en toe beter, is het weer half 7 (UITSLAPEN!!!!!!!!!!!!)

4. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Kinderen kunnen volgens mij ook meeschuiven met het opkomen van de zon. Mijn zoontje is ook een hele tijd rond half 7 wakker geworden of eerder. Nu hij op zijn eigen kamer slaapt laat ik hem langer liggen en wordt hij daardoor ook later wakker. Het kan dus ook gewoon met het vroeger licht worden te maken hebben.

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wij merken heel erg weinig van sprongetjes, maar wat we op de sprongmomenten van oig wel merken is dat ze dan ineens vroeg wakker is. Een paar weken later slaapt ze ineens weer een stuk langer.

Deel Deze Pagina