little people of abrick??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marjan77, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjan77

marjan77 Bekend lid

bij de speelgoedwinkel was ik aan het kijken voor little people spullen, voor onze dochter van anderhalf.
    maar wat is dat duur!
    ze hebben ook spullen van abrick, een dierentuin en erg leuke wasstraat. vrij uitgebreid voor veel minder geld. maar ik ken het niet. is het kwalitatief wel goed? vanaf welke leeftijd spelen kindjes ermee?
    ik ben benieuwd!

2. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Tussen little people en abrick zit voor mijn gevoel mega blocks daar zou ik ook eens naar kijk als ik jou was. Little people is duur maar echt haast niet kapot te krijgen abrick gaat veel sneller kapot. Je weet zelf hoe je kindje speelt dus of het heel stevig moet zijn. suc-6

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind er een groot verschil inzitten qua kwaliteit en uiterlijk. Abrick ziet er veel goedkoper uit dan little people. Dochter speelt bijna dagelijks met de garage en de auto`s en poppetjes. Het kasteel heeft ze ook maar daar is ze met haar 1 1/2 nog net iets te klein, de oppaskids spelen er wel super leuk mee.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vind abrick lang niet zo goed, de blokjes oid vallen snel(ler) uit elkaar of blijven niet goed vastzitten. Little people gaat echt een leven lang mee.

5. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Little people is echt fantastisch spul. Inderdaad niet goedkoop, maar als je op de aanbiedingen let.
    Ik werk op een kinderdagverblijf en hebben al jaren een hele kist vol met little people spullen. Hier wordt dus elke dag heel uitbundig mee gespeeld. (door 12 peuters)
    Er wordt mee gegooid, overheen gelopen, op gezeten, het kan het allemaal hebben.

Als mijn eigen meisje de leeftijd heeft krijgt zij zeker little people.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Op marktplaats kijken scheelt ook een heleboel centen. ;)

7. marjan77

marjan77 Bekend lid

bedankt voor jullie reacties. persoonlijk vind ik abrick er mooi uit zien (althans de afbeelding op de doos, ik heb de steentjes niet zelf kunnen bekijken in de winkel). maar het moet wel duurzaam zijn. kunnen kinderen ook bouwen met little people?
    Kimr1, fijn om te horen dat kindjes er ook echt mee spelen en het niet ongebruikt in een hoek ligt.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee niet echt bouwen volgens mij. Abrick zijn buigzame plastic 'bouw' stenen of wat dan ook. Vind t niks in vergelijking met megablocks.

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Als je echt iets wil om te bouwen dan kan je beter voor Duplo gaan.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Helemaal mee eens

Deel Deze Pagina