Morgen heb ik een gesprek bij een Subsidiekantoor, en nee niet voor een spetterende functie hoor haha .. Voor schoonmaakster! Maar verdiend wel lekker voor 5 uurtjes in de week zelf in te delen. Maar het is best een net kantoor, op de site ook netjes in pak op foto e.d., wat doe ik dan aan? Als je voor schoonmaakster komt solliciteren kom je ook niet in pak denk ik....
Zwarte pantalon met een leuk shirtje of colbertje Maar ik zou denk ik gewoon als "ik" komen Je komt niet voor de functie directeur of directiesecretaresse dus zou gewoon normaal alledaags komen
zelf ben ik ook schoonmaakster heb een hele leuke baan door heel amsterdam, bij het eerste gesprek ging ik gewoon netjes maar wel zo als ik ben, ik draag altijd een colbertje (als ik het goed schijf) met opgestrookte mouwen. ik denk netjes wel het beste is maar dan niet als een houte tante met een kralen ketting hahahaha ik hoop dat je mijn vage beschrijfing begrijpt, veel plezier hoop dat je de baan krijgt.
Ook gewoon in het net. Ongeacht je functie blijft het een sollicatie waarbij 1e indruk telt. Ook schoonmaaksters mogen er gewoon tiptop uitzien
beste is gewoon casual, nette jeansbroek, nette schoenen maar niet "te",...ga je "te" netjes dan denken ze dat je je niet vies durft te maken of een persoon bent wat snel bang is dat het nageltje breekt, je snapt wel wat ik bedoel netjes maar niet "te"
ik zit nu te denken aan: lichtroze jasje/colbertje, wit shirtje (iig rustig/effen), spijkerbroek, hakken en mn haren gewoon in een strakke staart
Dat klinkt goed hoor!! Ik zou dan een mooie, donkere spijkerbroek aandoen, dat ziet er vaak wat netter uit vind ik. Gewoon casual/netjes idd! Succes in ieder geval!
Als er maar geen vlekken op zitten Maar niet voor elke functie is superformele kleding gewenst. Als ik solliciteer in een mantelpakje worden mijn kansen op een baan toch eerder verkleind dan vergroot. Ik houd altijd wel een beetje aan: je moet er ook je werk in kunnen doen. Oh en succes natuurlijk
Nou ik had uiteindelijk gewoon bruine/grijzige nette hakken met een bloem erop aan, zwarte broek, grijzig vestje en een zwart topje. en een sjaal.. Ik ging weg (leuk gesprek gehad), en ik zou de dag erna gebeld worden of ik het geworden was want er kwam nog een kandidaat. Zit ik net 10min in de auto naar huis, krijg ik een smsje: We hebben de kandidaat voor morgen afgebeld, kun je morgenavond beginnen?? Echt leuk! Dus gisteravond voor het eerst 2.5uur schoongemaakt, allemaal vet relaxed daar. Beter hoor!
Hahahhaha gefeliciteeeeeeeerd! Toch goed dat kledingadvies vragen op ZP Ha.... nou mag je wel een ijsje tracteren of zo Geniet van je job.... enne wat heb je nu aan met de schoonmaak?