Baby ineens weer snachts wakker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duo Penotti, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nu 3.5 maand oud, maar is met 37 weken geboren, dus eigenlijk is ze iets jonger.

Al een geruime tijd slaapt ze best goed door snachts. Werd alleen tussen 5 en 6 wakker voor een voeding. Maar nu sinds een weekje komt ze elke nacht om 3uur en afgelopen nacht was dit zelfs 2uur.

Hebben baby;s rond de 3maanden een sprongetje?
    Ik weet niet wat de reden is dat ze ineens weer wakker word snachts.

Zijn er meer dames die dit hebben gehad met hun kind van 3maanden?

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Wordt ze alleen maar wakker of begint ze ook te huilen? Als ze gewoon wakker wordt, kun je proberen even af te wachten of ze weer in slaap valt. Bij onze dochter werkte dat toen heel goed. Ze heeft inmiddels al bewezen dat ze de hele nacht door kan pakken als ze wil. Dit was toen trouwens ook het advies van het cb

3. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ze begint echt te huilen.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Geef je BV of krijgt ze KV? In het eerste geval kan het zijn dat je de bekende 4maandendip krijgt en je nu regeldagen krijgt.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Rond 12 weken (gerekend vanaf de uitgerekende datum) hebben baby's het derde sprongetje. Een sprongetje herken je als je kindje opeens weer veel meer bij je wil zijn, vaker huilt en een beetje humeurig is. Ze drinken vaak wat slechter/onrustiger slapen een stuk slechter en gaan bijv. Meer duimen of hebben vaker de speen nodig.

Kijk anders eens op de site van oei ik groei daar vind je best wat info over de sprongen. Het boek is nog veel uitgebreider, ik heb die nu van de bieb ik vind het erg intressant.

Mijn dochtertje zit ook in de 12 weken sprong en ik vind em veel heftiger dan die van 5 weken en die van 8 weken. Ze word nu ook weer 's nachts wakker ik geef haar geen fles dan, maar troost haar tot ze weer slaapt, soms word ze wel 3x wakkof wil niet meer in bed alleen bij mij. Gelukkig heeft ze nu het ergste gehad geloof ik.

6. bettypalma

5 aug 2012
    75
    0
    0
    eigenaresse van restaurant op la palma
    la palma
    Bekende 4 maandendip??

Mijn zoontje wordt sinds 2 weken ook weer meer wakker, ik geef bv en vandaag bijna de hele dag aan mn borst gehangen!?!

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Rond 4 maanden heb je met bv een dip. Dan moet de productie omhoog dat verrekend doorbijten en om de 2 3 uur aanleggen.

Het beste is toe geven en in de avonden lekker laten clusteren

8. bettypalma

5 aug 2012
    75
    0
    0
    eigenaresse van restaurant op la palma
    la palma
    Dacht ik al,
    Vandaag hier 35 graden dus veel huid kontakt, aanleggen en verder niet te veel bewegen;)

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat is heel normaal, eens doorslapen betekent niet altijd doorslapen. Er komen periodes (sprongen, verlatingsangst, tanden) waarin ze 's nachts weer wakker worden en iets nodig hebben (troost, voeding).

Ik zou haar gezien haar leeftijd zeker een voeding geven, het zal vanzelf over gaan.

10. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor jullie reacties.
    Ik geef geen Bv.

Dus misschien is het de 3 maanden dip. Heb ook wel het idee dat ze aan het ontwikkelen is. Ze vind opeens de muziekmobiel geweldig en lacht met geluid :). Dit deed ze voorheen niet.

Hoelang duurt zo'n dip?

Deel Deze Pagina