Hope 76 in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hope76, 25 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden
    Gek om te beseffen dat ook wij in de MMM zijn beland, natuurlijk zou het fantastisch zijn als we spontaan zwanger zouden raken (en wie weet gebeurt dat evengoed) maar goed het is nu niet anders.
    Vanaf jan. 2007 zijn we gestopt met de pil, en ben we zitten nu in cyclus 10.
    Mijn man heeft zijn zaad inleverd begin maart bij het lab van het ziekenhuis. Morgenmiddag krijgen we daar eindelijk de uitslag van (HA was op vakantie)Erg benieuwd wat de verdere stappen zijn, mocht het zaad van mijn mannetje het wel goed doen.Eerst morgen maar eens afwachten. Ik neem elk geval mijn temp. kaartjes van de afgelopen maanden mee, wie weet kan zij er wel wat uithalen. Voor mij blijft het hocus pocus...mijn temp is niet één keer boven de 36.5 gekomen die maanden.
    Op naar morgen !
    x Hope

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi hoi.

Welkom hier en heel veel succes in de MMM, hopelijk raak je snel zwanger met behulp van de MMM.

Succes morgen metd e uitslag van de zwemmers, hopelijk is alles goed.

Liefs wolly :)

3. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Dank je, hoop dat het morgen goed is. Ik ga me nu toch maar eens meer verdiepen in Chlomid, ik lees er zoveel over, weet niet precies wat het doet of inhoudt.
    x hope

4. wolly

wolly Niet meer actief

Ik gebruik de clomid omdat ik hele lange cyclus heb werd maar 2 a 3 keer per jaar ongi en nu heb ik een keurige cyclus.
    En ik had geen goede eisprong, progesteron was niet goed en nu was alles goed.

Krijg jij nu ook clomid dan?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik wil je heel veel succes wensen, en hopelijk raken jullie nu met wat hulp snel zwanger ;) ;)

6. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    @wolly
    Krijg jij nu ook clomid dan?[/quote]
    Nee krijg nog niets, maar misschien horen we zo meer... spannend hoor !

7. wolly

wolly Niet meer actief

Hoe was het gegaan vanmiddag met de uitslag van de zwemmers, hoop dat er niks mis mee is.

Liefs wolly :)

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meid veel succes, wij zijn ook al vanaf jan. 2007 bezig..

9. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Hope, heel veel succes.

In het topic van Wies hebben we clomid in het begin uitgebreid besproken. Kijk daar eens voor ervaringen.

Hopelijk heb je goed nieuws over de zwemmers gekregen.

10. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Niet zulk goed nieuws vanmiddag gehad. Zaad was onder gemiddelde (moet A&B normaal tussen de 40 en 50 liggen) Bij ons was dat 29 bij elkaar.Er waren er wel genoeg, maar te weinig daarvan zijn er echt actief. Ook heeft ze meteen gekeken naar mijn cyclus en de temp. kaarten van afgelopen 3 rondes, en ze wist meteen dat ik sowieso al zeker 3 keer geen eisprong had gehad (zie mijn lange cyclussen van 43,50 en 60 dgn) Dus dat was ook al een domper. Nu bloed prikken, en afspraak maken bij de gynaecoloog. Vrijdag maar eens bellen. Weet niet wat de bedoeling is daar, of ik eerst een gesprek heb met hem/haar, of ook meteen onderzoeken. Heb het allemaal niet echt meegekregen vanmiddag. Baalde zo !
    x Hope

11. mm nee ik kan me voorstellen dat je niet echt blij word van zo'n bericht,
    ik hoop dat jullie snel een behandeling krijgen waarmee je zwanger word.

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meid, veel succes in de MMM. Wij staan ook net aan het begin, ik heb PCO en de zwemmers van mannetje zijn ook niet goed. Wat een domper als je dat hoort he. Heel veel sterkte meis.

Liefs Zora

13. wolly

wolly Niet meer actief

Snap dat je flink van baald.

Ik hoop dat je snel uit die onzekerheid bent.

Dikke knuffel.

Liefs wolly

14. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Vanmorgen bloed geprikt en afspraak gemaakt in ZH met gynaecoloog op 17 april. Heb het gister tegen mijn schoonzus/vriendin verteld, dat we aan het proberen zijn, maar dat het nog niet wil lukken, en dat we nu dus met onderzoeken gaan starten. Wat een opluchting als je het aan iemand anders dan je man kwijt kunt. Zeker een vrouw, daar praat je toch anders mee als met een man. Niks ten nadele van mijn man, want daar kan ik met alles terecht, maar is toch anders. Nu maar afwachten wat het bloedonderzoek ons zegt. Volgende week eens horen.
    Dames fijn weekend !
    X Hope

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend meid,

Ik heb het ook tegen mijn zus en drie goede vriendinnen verteld. Zo fijn als je inderdaad even je hart kan luchten bij iemand anders.

Ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoek komt...

16. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    ...Nou, er is nog steeds geen uitslag binnen. Vrijdag mag ik weer bellen(dan is het inmiddels 14 dagen verder) Maar dat schijnt normaal te zijn voor dit bloedonderzoek (anti-stoffen Chlamydia)

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36

Irritant he dat lange wachten. Maar nog een dagje en dan weet je hopelijk meer. :D

18. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    ...gister gebeld, en nog geen uitslag. Was dat bij jullie ook, dat dat zolang op zich liet wachten? Nu maandag maar weer bellen....

19. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hope, heel veel geduld gewenst meid, wachten duurt inderdaad altijd veel te lang, ik hoop dat je t nog een beetje vol kunt houden! Heel veel succes gewenst! Liefs Ester.

20. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Nou, zeker een test in geduld.... Maar goed, vanmiddag bloeduitslag gehad...was allemaal (nou ja, waar ze op getest hebben) goed, dus geen rare dingen. Nu op naar donderdagmiddag, ben beetje zenuwachtig, omdat ik niet weet hoe zo'n eerst gesprek/consult gaat...

Deel Deze Pagina