iemand bekend met Sabina D4?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wies31, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Is er iemand bekend of ervaren met Sabina D4? Het is een homeopathisch middel wat schijnaar de innesteling bevordert. Ik heb het op internet gelezen en besteld, homeopaten gaven aan dat het kan helpen. Zou mooi zijn als er een paar meiden van jullie zwanger mee zijn geworden! :D Verder kan het geen kwaad, dus het niet dat ik zomaar iets aan het slikken ben zonder dat ik weet wat het doet. het blijft een homeopathisch middel natuurlijk.

liefs wies

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey Wies,

Nog nooit van gehoord, maar hoop dat het voor jou zal gaan werken :)

gr vruchtje

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik had er ook nog nooit van gehoord.
    Ik hoop dat het werkt!

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ik heb het ook even gegoogled, volgens mij is het wel het proberen waard. Heb jij hetzelfde stukje gelezen van die arts die zegt dat je ook extra vitamine E kan slikken?

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, dat heb ik ook gelezen inderdaad. Ik kon het alleen nergens krijgen, dus heb het besteld bij op vitatheek.nl. ik ben benieuwd of het iets helpt.

6. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ik las ook nog een waarschuwing hierover, dat het ook miskramen kan veroorzaken bij overdosis. Misschien moet je even een homeopathische arts bellen om te vragen wat een goede dosis voor jou is?

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou dit soort dingen sowieso altijd in overleg met je arts doen hoor!
    Elmo

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

tarwekiemoliecapsules (gewoon bij het kruidvat) is extra vitamine E. De ronde dat ik dit echt trouw elke dag slikte ben ik zwanger geworden. Het schijnt idd goed te zijn voor de innesteling.

Deel Deze Pagina