Hey Meiden, Er is een moment van komen en een moment van gaan. Het moment van gaan is nu aangekomen. Na lang wikken en wegen heb ik besloten om afscheid te nemen van het forum. Makkelijk zal het niet zijn, maar ik denk wel het beste. Onze kinderwens blijft en zal ook niet verdwijnen, maar op dit moment is het forum geen meerwaarde meer voor mij. De meiden van "vroeger" waar ik nog mee klets zijn zwanger, bevallen van hun 1e, 2e of zelfs 3e, of inmiddels weer in verwachting. Hoe erg ik het zo ook gun, de pijn wordt steeds heviger...... Met de meiden in de MMM leef ik zo mee, waardoor ik mijn eigen verdriet ga verdringen.. Ik ga nu naar een hele goed psych en hoop echt dat ik me weer goed ga voelen. Dat ik ondanks mijn kinderwens en mijn verdriet de draad weer een beetje kan oppakken. Ik wil graag rust, maar weet niet meer hoe. Ik denk dat ik al een stap in de goede richting maak als ik eens even MIJZELF op de 1e plaats zet. ( zonder egoistisch te zijn) Wie weet kom ik ooit terug om goed nieuws te melden ( wat ik zeker hoop). Maar voor nu zeg ik vaarwel. Bedankt voor de steun in goede en in slechte tijden, voor de lieve woorden en de vituele knuffels en schouders om op te huilen. Ik wens iedereen het beste, maar vooral de meiden ( mijn vriendinnen) in de MMM alle geluk toe. Liefs Hope
Lieve Hope, ik zal je missen en dat meen ik met heel mijn hart!! Ik wens je allegoeds toe. Ik vind dit zinnetje zelfs al enorm moeilijk te zeggen. dikke knuffel
Lieve hope, Kende jou zelf niet zo goed, maar je verhalen wel. Ik zit hier huilend achter de computer om jouw verhaal! Ik snap heel goed dat je deze weg inslaat en ik hoop dat de dromen die jullie hebben ooit nog een keer uit gaan komen! Heel veel sterkte met alles en hou je taai! Liefs Loesie
Lieve Hope , Heel goed dat je jezelf op de 1e plaats gaat zetten ...Ik kan me voorstellen dat alle verhalen hier je pijn doen omdat de andere bijna allemaal al gelukt is en dat doet pijn ..Ik hoop dat je met de psych je weer beter gaat voelen en zoals je zegt de draad weer kan oppakken , ipv stil te blijven staan ............Lieverd hoop stiekum dat je snel terug komt met heel goed nieuws ..... Je bent een kanjer en een hele dikke knuffel , Marjon
Lieve Hope, ik kende je zelf niet en jij mij denk ik ook niet. Maar ik zag je af en toe wel voorbij komen met altijd een goed woord voor de ander. Nu wens ik je heel veel sterkte voor jezelf! En dat je maar een heel gelukkig leven mag gaan leiden, waarheen het je dan ook brengt. HEEL VEEL STERKTE EN HEEL VEEL GELUK. Er zijn heel veel mensen die aan je denken! Zelfs mensen die je niet kent! Dat je dat maar mag onthouden.
Lieve Hope, Ik blijf toch heel hard hopen je hier snel weer terug te zien met goed nieuws, maar snap ook dat het nu belangrijk is voor jezelf te kiezen. Heel erg bedankt voor al je lieve berichtjes en bemoedigende woorden, en heel heel veel sterkte. Liefs, Miepie
hope tranen in mijn ogen lezen het bericht dat je stopt hier, ik begrijp het wel maar wil het niet begrijpen ga je zo enorm missen. Een gevoel van niet voldoende voor je hebben kunnen doen heb ik ook, ik wel jij niet. en of het mag komen ik hoop het bid ervoor. Ik hoop dat ik ooit het mooiste nieuws mag horen van je dat het echt goed met je gaat en je in verwachting bent. Ik blijf aan je denken altijd. Je hebt een stukje in mijn hart veroverd. knuf miriam ps ik stuur je nog een pbtje
hi meissie, goed dat je voor jezelf kiest nu, ik hoop voor je dat je tot jezelf kunt gaan komen. en weer van de kleine dingen kunt gaan genieten in het leven. ik had zo graag gezien dat je hier afscheid zou gaan nemen om een andere mooie reden. maar helaas heeft dat geluk nog niet voor altijd aan jou kant mogen staan. ik wens je alle goeds toe meid heel veel liefs van lisa, xx.
Lieve Hope, En of ik hoop dat je ooit terug komt met fantastisch goed nieuws! Ik begrijp je beslissing heel goed (denk ik..) en kan je dan ook niets anders wensen dan onzettend veel goeds. Goed dat je nu eerst tijd voor jezelf gaat maken...dat kan geen kwaad denk ik. Hopelijk tot gauw! Elmo'tje
Tot ziens Hope! Ik hoop dat je snel wat rustiger word en minder verdrietig. Wij hebben ook een pauze gehad en het voelde heel goed, ik weet heel goed hoe moeilijk het is om te stoppen met hopen op een kleintje maar soms is het beter voor je. Heel veel sterkte de komende tijd!
Ook ik volgde je verhalen altijd. ik begrijp volkomen dat je nu voor jezelf kiest en dat dit een moeilijke beslissing is geweest. wil je weten dat ik aan je denk en iedere ronde dat ik voor mijzelf duim ook voor jullie meerdere duimpjes draai!
Hey lieve Hope, Meid wat heb je toch een hoop ellende meegemaakt. Vind het zo erg voor je dat je allerliefste wens nog steeds niet is uitgekomen. Maar ik hoop dat we je hier heel snel terug gaan zien met goed nieuws! Ik wens je alle goeds en heel veel sterkte en alle geluk van de wereld!!! Dikke knuff xxx
jheeej lieverd ja ik snap je volkomen.. wij kennen elkaar ook nog van vroegaah!! hihi.. en ja ik had al hetzelfde ontdekt. de meiden van toen zijn er net meer.. wat je al zegt.. zwanger oid... ik ben sinds een paar dagen weer een beetje actief aan het kijken hier maar idd of het verstandig is .. ik weet het niet.... ik wens jou oko heeeeel veel geluk en dat het jullie ook nog een keer is gegund dikke knuf mij
Lieve Hope, Ondanks dat ik niet in jouw schoenen sta en me dus nooit in jouw situatie zal kunnen verplaatsen, voel ik al jaren intens met je mee en wens ik van harte dat jullie diepste wens ook uit zal komen. Ik kan me daarom (denk ik) voorstellen dat je afstand wil nemen van het forum en verdriet dat je hier steeds weer opnieuw tegen het lijf loopt. Ik wil je heel veel sterkte en succes toewensen en hoop dat je hier nog eens terug mag komen met geweldig goed nieuws! Liefs, Josien
lieve hope kippenvel over heel mijn lijf als ik je berichtje lees. ik wens je het allerbeste en ik snap je beslissing heel goed. ik hoop dat we je snel terug zien met goed nieuws. denk aan jezelf. en zet jezelf zeker op nr 1 en op een voetstuk. heel veel geluk en sterkte toegewenst. groetjes puck
Lieve meid, ik begrijp het maar al te goed. Heel veel sterkte en succes de komende tijd. Ik hoop van harte dat de psych je verder kan helpen. Uiteraard blijf ik hopen dat er goed nieuws van jou kant komt, maar zo niet, dan wil ik je alsnog alle kracht en alle goeds wensen. Knuffel, Anouk. P.s.: Ik ben ook een van die ouwe rotten die nog niet zwanger is en herhaalde miskramen heeft gehad. Ik herken dus je gevoel van (al het ware) de achterblijver der achterblijvers. Dat wilde ik je nog even meegeven.
hey meid, ik heb je een pb gestuurd. wil je me even laten weten of die aangekomen is, want heb hem 2x verstuurd. maar kan hem niet meer terug vinden bij mij. anders ga ik het nog een keer proberen. x lisa.
Lieve Hope Ook ik heb jouw verhalen op de voet gevolgd en heb altijd enorme bewondering gehad voor je doorzettingsvermogen en je openheid. Ik kan me je beslissing het forum te verlaten goed voorstellen en wens je veel succes toe met de verwerking.
Lieve Hope, Ik schrok heel erg toen ik je berichtje las. Natuurlijk vind ik dat je in de eerste plaats voor jezelf moet kiezen maar ik zal je heel erg missen hier op het forum. Ik hoop dat je lekker tot rust mag komen en neem echt de tijd om al je verdriet te verwerken. Ik denk aan je en blijf voor je hopen tot je hier eindelijk eens goed nieuws mag komen melden. Hope, je bent een lieve schat, echt waar! Knuffel, Zora