Lieve Hope, ik krijg tranen in mijn ogen van je afscheidsberichtje. Ik wens je het allerbeste toe en ik hoop dat het een beetje lukt om de rust terug te vinden. Dikke knuffel!
Lieverd, ik begrijp je helemaal!!! Ik hoop dat je heel snel terug bent, met fantastisch nieuws!!! Mijn duimen blijven zeker voor jullie draaien!!! Heel veel liefs en een hele dikke knuffel, mussie
lieve hope, ik heb je topic vandaag al een paar keer gelezen, maar wist steeds niet de juiste woorden te vinden wat ik aan jou kon schrijven. ik denk dat er geen woorden bestaan die jou verdriet weg kunnen nemen, maar ik hoop dat je weet dat je er niet alleen voor staat. je verhaal heeft mij erg aangegrepen. ik wens je al het goede toe van de wereld, en ik vind het heel goed van je dat je aan jezelf denkt! respect! veel succes en sterkte met alles, en ik hoop je ooit eens terug te zien en het liefst met heel positief nieuws! veel liefs mounia
Lieve Hope, ik kan wel zeggen dat ik je begrijp, maar dan doe ik je tekort. Ik zal nooit ten volle jouw verdriet begrijpen omdat mijn situatie zo anders is. Wel leef ik erg met je mee en hoop dat deze beslissing je de rust geeft die je zo hard nodig hebt om te kunnen omgaan met je grote verdriet. En zoals alle andere dames hoop ik je hier terug te zien met een heel blije aankondiging.
Lieve Hope, Ik zit al even na te denken over wat ik hier nu moet zeggen. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte toewensen, en vooral ook heel veel geluk. Ik hoop echt dat ik nog eens een berichtje met goed nieuws mag lezen. Mijn kaarsjes voor mijn engeltje branden ook voor jouw sterretjes! Liefs, Elmootje
Hey Lieverd, Dapper, dat je nu de beslissing hebt genomen en eindelijk eens voor jezelf hebt gekozen (hoe moeilijk dat ook is) Ook ik ga je hier zeker missen, maar we houden contact. Ik denk aan je en je hebt bij mij een héél speciaal plekje! Liefs Franka
Kom jullie toch nog even één keer bedanken voor de hartverwarmende reacties ondanks dat ik afscheid neem. Het ga jullie goed meiden, Kus van Hope
Lieve Hope, Zit te bedenken wat ik tegen je moet zeggen,maar ik weet het niet zo goed. Ik kan wel begrijpen dat je afscheid neem en voor jezelf kiest,dat is nu het belangrijkste. Zal je wel gaan missen. Ik wens je alle goeds en heel veel sterkte Veel liefs en dikke xx LiAnn.
Ik wens je al het geluk van de wereld en meer om, jouw droom waarheid te laten zijn. Sommige mensen zijn wijs, anderen reageren dom. Sommige tillen je op met woorden, sommige maken je klein. Ik ben er gweest om je te steunen en woordelijk op te leunen. Ik blijf dat doen beloof ik met zekerheid. en onze antwoorden komen met de tijd. Of wij moeder gaan worden ligt in het verschiet. en deze forumtijd vergeten we zeker niet. Het is een bijzondere tijd geweest. Zeker als je alles nog eens terugleest. Heel veel liefs van Flam en ik hou contact via PB!
Dag lieve hope, ik kan me goed voorstellen dat je afscheid neemt van het forum. Ik wil je bij deze heel veel goeds en sterkte toewensen. Een hele dikke knuf van Patje.
Ik dacht laat ik eens kijken hoe het met Hope is en Hope neemt afscheid wat ik heel goed kan begrijpen. Zorg goed voor jezelf en ik hoop dat je gauw met goed nieuws terug komt,ik gun het jou zooooo.
Lieve Hope, Ik was hier een tijd niet geweest, heel erg druk, en kwam even kijken hoe het was met de meiden waar ik vorig jaar wel eens mee schreef. Wij hadden niet heel veel contact, maar ik las je verhalen en was altijd onder de indruk van hoe mooi je schreef en hoe herkenbaar voor ons allen in de MMM. We hadden even kort contact over iets met je zusje wat ik herkende. Ik heb enorm voor je gehoopt en nu nog steeds. Krijg tranen bij het idee dat je nog steeds tussen hoop en vrees zit. Kan me je beslissing enorm goed voorstellen. Ben zelf ook een paar keer ergens vertrokken uit verdriet omdat al mijn oude maatjes zwanger waren en ik me daardoor nog eenzamer voelde. Jij hebt nog veel meer te verduren gehad en het is je zoooo gegund. Het is heel fijn dat je de moed op brengt om hier afscheid te nemen van iedereen. Geeft ons de kans je nog eenmaal een enorm hart onder de riem te steken. Hopelijk kom je over niet al te lange tijd terug met wonderbaarlijk goed nieuws! Ik hoop het met heel mijn hart. Houd moed meis en het allerbeste! Eva
lieve lieve Hope ik begrijp je besluit volkomen, er vooral niet mee bezig (willen & kunnen) zijn maar toch zo graag willen, het is allemaal zo makkelijk gezegd, ik denk aan je, ho(o)pe op een heel fantastisch "wederlezen" en probeer in ieder geval te genieten van de dingen in je leven en think positive ! X Robing